Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1858355 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #3240 Gepost op: 6 december 2011, 18:18:32
Maar op de foto staat 09-347 (foto waar kenteken niet duidelijk op staat) en niet 09-805 of mis ik iets?

Deze foto is van 2009. Wellicht een ander roepnummer en functie gekregen?
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3241 Gepost op: 6 december 2011, 18:19:46
Deze foto is van 2009. Wellicht een ander roepnummer en functie gekregen?
Dat zou inderdaad kunnen.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3242 Gepost op: 6 december 2011, 19:12:06
Ik zag tijdje terug een (oudere) zwarte vw polo, met witte reflectie stiping met politie logo.
En een enkele blauw pit op de auto, op dezelfde manier gemonteerd als KLPD voertuigen.
Wat is dit voor soort voertuig? (deze kwam ik tijdje terug tegen tussen uddel en de A1 op de N302.)

Zulke auto's hebben wel rondgereden binnen Gelderland-Midden maar voor zover ik weet zijn ze allemaal vervangen door Golfjes 6. Ik heb ze in ieder geval al tijden niet gezien.

Citaat
Ook zag ik laatst een zilvergrijze vw golf(?) met politie striping.
Dit voetuig reed paralel langs de A28, op de sluiswachter, op het industrie terrein in aanbouw ter hoogte van Slingerland Bouw in Nijkerk.
Weet iemand wat dit voor voertuig is? En het was geen wit, want juist de kleur viel mij erg op..

Grijs is niet binnen gebruik bij GLM. Ik zou eigenlijk geen politiedienst kennen die grijs gebruikt... Was het primaire striping of secundaire?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #3243 Gepost op: 7 december 2011, 00:38:26
Prio 1 DE GGZ Delfland Sint Jorisweg 2 Autom.Melder 9033 Instelling GGZ
1500161   BRW Rijswijk (Kazernealarm)
1500523   BRW Rijswijk (Lichtkrant)


Ik heb al meerdere van deze meldingen gezien, maar is 9033 een geheel nieuw voertuig of is dit gewoon een nieuw roep nummer voor 4130 (TAS Rijswijk)

De hv van De Lier had ook al een ander roep nummer in de melding ???
Er zijn reserve TS'sen geweest (7731, 7732, etc) en ik heb het idee dat alle inzetbare TS'sen die zijn vervangen door nieuwe worden ingezet voor opleiding en reservediensten. Op bepaalde 'bekende' oefenlocaties in Den Haag heten ze allemaal 90xx.... Alleen de 7734 staat op Laak, en is naar mijn weten de enige reserve TS nog in de 77-(Den Haag - Loosduinen)-reeks.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #3244 Gepost op: 7 december 2011, 01:03:18
Zulke auto's hebben wel rondgereden binnen Gelderland-Midden maar voor zover ik weet zijn ze allemaal vervangen door Golfjes 6. Ik heb ze in ieder geval al tijden niet gezien.
Ik heb deze auto nog niet zo gek lang geleden gezien, een week of 3 terug ongeveer.

Grijs is niet binnen gebruik bij GLM. Ik zou eigenlijk geen politiedienst kennen die grijs gebruikt... Was het primaire striping of secundaire?
Het was primaire striping met balk op de auto, was echt een vreemd gezicht om te zien.. En ook de meest opvallende van de politie auto's die ik tot nu toe gezien heb.
Ik was helaas te laat met foto maken..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


kuipje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Aspirant Basispolitiezorg
Reactie #3245 Gepost op: 7 december 2011, 07:18:46
Er zijn reserve TS'sen geweest (7731, 7732, etc) en ik heb het idee dat alle inzetbare TS'sen die zijn vervangen door nieuwe worden ingezet voor opleiding en reservediensten. Op bepaalde 'bekende' oefenlocaties in Den Haag heten ze allemaal 90xx.... Alleen de 7734 staat op Laak, en is naar mijn weten de enige reserve TS nog in de 77-(Den Haag - Loosduinen)-reeks.

Oke bedankt O0 het viel me vooral op omdat de hv van de lier ook met 90** begon e050


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #3246 Gepost op: 7 december 2011, 09:03:35
Oke bedankt O0 het viel me vooral op omdat de hv van de lier ook met 90** begon e050
er is ook 1 hv voor opleiding/reseve en dat is 9072 ex 6570  ;)
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #3247 Gepost op: 7 december 2011, 12:04:50
Reed vandaag over de A13/A4 en bij het NFI (wist trouwens niet dat ze daar zaten, even op google maps opgezocht) zag ik een combinatie voor de deur staan die wel heeeeeeeeel erg leek op een sigma combinatie maar dan in NFI huisstijl. Weet iemand wat/waar deze combi voor dient en aan boord heeft. Voor de duidelijkheid, het gaat dus om een mercedes sprinter met aanhanger.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #3248 Gepost op: 8 december 2011, 12:11:43
p2kflex
11:40:01 08-12-11GROUP-1rit wordt gecancelled door VU
0220431B-ambulance 10-431 (Connexxion Ambulancezorg Alkmaar)


Regio NHN ook over op de zorgambulance?


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #3249 Gepost op: 8 december 2011, 13:06:36
er reed net een nieuwe opvallede caddy voor mijn school langs.. Mogelijk honden voertuig.. Ik vermoed van politie Groningen (2x dat ik hem op Stadskanaal zie) Iemand meer info?