Wie weet er meer over dit voertuig ?

Auteur Topic: Wie weet er meer over dit voertuig ?  (gelezen 1845138 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3410 Gepost op: 22 januari 2012, 17:07:18
Typisch gevalletje spijkers op laag water zoeken waar je mee bezig bent wat mij betreft.
Er kan tussen de tenaamstelling 16-12-2011 en het zichtbaar zijn op de site vertraging zitten.
Zit er echt niet naar te zoeken hoor, kwam het toevallig tegen. want wou weten wanneer die op naam was gezet

Als alle mensen die uit het RDW-systeem onverzekerd lijken rond te rijden een verbaal moeten krijgen, dan krijgt het RDW / de politie het nog druk.
Ik had met m'n laatste voertuig pas na 4 (!!) maanden een JA op RDW.nl, terwijl de polis betaald was en de groene kaart ook op de mat lag.

Dat (verzekerings)gegevens achterlopen is niet zo heel vreemd dus ;)

Aha oké! dankjewel


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3411 Gepost op: 24 januari 2012, 20:21:26

Foto: Kiran Gajadhar | At5 Gespot

Foto is gemaakt bij een ongeval in Amsterdam. Het nummer op het dak (8216), is dat het wagenparknummer of roepnummer van een bijz. eenheid? Ik was dit dacht ik nog niet eerder tegengekomen bij een vtg in Amsterdam.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #3412 Gepost op: 25 januari 2012, 08:22:08

Foto: Kiran Gajadhar | At5 Gespot

Foto is gemaakt bij een ongeval in Amsterdam. Het nummer op het dak (8216), is dat het wagenparknummer of roepnummer van een bijz. eenheid? Ik was dit dacht ik nog niet eerder tegengekomen bij een vtg in Amsterdam.

Dit is het wagenparknummer ter identificatie van het voertuig vanuit bv de heli.


Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #3413 Gepost op: 25 januari 2012, 09:51:52
Dat klopt, alleen normaal gesproken kom je dit bij voertuigen in Amsterdam nooit tegen.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #3414 Gepost op: 25 januari 2012, 10:11:58
Dat klopt, alleen normaal gesproken kom je dit bij voertuigen in Amsterdam nooit tegen.

Dit is sinds kort gedaan. Elk opvallend vtg heeft nu zijn wagenparknr op het dak staan.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #3415 Gepost op: 25 januari 2012, 10:50:44
Dit is sinds kort gedaan. Elk opvallend vtg heeft nu zijn wagenparknr op het dak staan.

Krijgen de motoren dit ook? Bijv achter boven op de koffer? Of wanneer je elke keer dezelfde motor hebt op de helm(bij dielange wel goed opvallend dan :D,die zit toch al met zijn hoofd in de wolkjes)?
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #3416 Gepost op: 25 januari 2012, 10:57:03
Krijgen de motoren dit ook? Bijv achter boven op de koffer? Of wanneer je elke keer dezelfde motor hebt op de helm(bij dielange wel goed opvallend dan :D,die zit toch al met zijn hoofd in de wolkjes)?

Sommige ULM's hebben het wel. Dit komt omdat zijn een topkoffer hebben waar het op kan staan. De grote motoren hebben geen topkoffer dus wordt het lastiger om daar een nummer op te zetten/plakken.

Die laatste opmerking is een beetje jammer, Harm. Daar ga ik op terug komen in de MSN. ;D


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #3417 Gepost op: 25 januari 2012, 11:04:16
Sommige ULM's hebben het wel. Dit komt omdat zijn een topkoffer hebben waar het op kan staan. De grote motoren hebben geen topkoffer dus wordt het lastiger om daar een nummer op te zetten/plakken.

Die laatste opmerking is een beetje jammer, Harm. Daar ga ik op terug komen in de MSN. ;D
Je zou zeggen dat hier toch wel iets op te maken zou zijn?

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=9591.msg960435#msg960435 of http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=9591.msg949148#msg949148

Transalp heeft inderdaad wel fors meer ruimte:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=9591.msg927050#msg927050


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3418 Gepost op: 25 januari 2012, 16:10:00
Dit is sinds kort gedaan. Elk opvallend vtg heeft nu zijn wagenparknr op het dak staan.

Oki. Ik snap de achterliggende gedachte wel. Bij ons in de regio staat bij de noodhulpeenheden het roepnummer op het dak.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #3419 Gepost op: 27 januari 2012, 09:10:10
Sommige ULM's hebben het wel. Dit komt omdat zijn een topkoffer hebben waar het op kan staan. De grote motoren hebben geen topkoffer dus wordt het lastiger om daar een nummer op te zetten/plakken.

Die laatste opmerking is een beetje jammer, Harm. Daar ga ik op terug komen in de MSN. ;D

Verkeersbroeder deze worden bij de Zware motor ( waar jij nu ook op mag gaan rijden) in RR op de kap van de mob gezet en is dan gewoon zichtbaar vanaf boven.