Omstanders vragen vertrek te verlaten bij BHV-inzet

Auteur Topic: Omstanders vragen vertrek te verlaten bij BHV-inzet  (gelezen 9650 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #20 Gepost op: 7 december 2008, 10:17:31
Ik weet eigenlijk niet waarom hij ex-BHV'er is. Waarschijnlijk had ie het in zijn dagelijkse functie te druk om er nog eens BHV'er naast te zijn. Hij is in elk geval niet met ruzie vertrokken bij de BHV, dat weet ik wel.

Even off topic moet ik helaas wel constateren dat er een aantal BHV' ers is dat gemotiveerd is zolang zij de gratis EHBO-opleiding e.d. ('lekker makkelijk voor thuis/de vereniging) volgen en aan het einde van het jaar de jaarlijkse bonus van 300 netto opstrijken. Maar tussendoor het draaien van diensten (hetgeen niets anders inhoudt dan een week lang een porto bij je te dragen) als een 'zware last' zien en ineens allerlei uitvluchten hebben als zij een keer dienst moeten doen. Heel jammer.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #21 Gepost op: 7 december 2008, 19:05:03
zien en ineens allerlei uitvluchten hebben als zij een keer dienst moeten doen. Heel jammer.

''Wie de schoen past.....''



 ;)

 :D :D :D