Wonen in verzorgingsgebied

Auteur Topic: Wonen in verzorgingsgebied  (gelezen 9654 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #30 Gepost op: 26 november 2003, 13:44:04
Inderdaad, er waren ook mensen die zeiden dat ze het eigenlijk nog nooit hadden gehoord dat iemand te jong was, te oud wel, maar te jong...
Maar het is ook wel een behoorlijk verantwoorde baan natuurlijk, maar ja, ieder beroep heeft z'n verantwoordelijkheden. Als beveiligingsbeambte heb ik ook een verantwoordelijke baan, zeker op de plek waar ik nu werk, dat had ik misschien wat meer moeten aandikken.
Verder werd er nog gezegd dat ik iets meer emoties moet tonen, zeggen dat iets je spijt of hoe je ergens over dacht nadat iets is gebeurd.
Alleen is het probleem dat ik zo niet in elkaar zit. Als iets je spijt kan je dat zeggen, maar ik maak daar niet echt veel woorden over vuil, omdat het zo vanzelfsprekend is.

Maar nogmaals: een wijze les.

Christian


miekusss

  • Gast
Reactie #31 Gepost op: 26 november 2003, 15:47:06
Tsja, ik heb ook weleens van een ander gehoord dat degene te jong was, kan natuurlijk ook aan de leeftijd liggen van de groep waar je bij (moet) passen. Maar het is niet anders, uiteindelijk is degene wel ergens aan de slag gekomen!
En het tonen van emoties is nu eenmaal makkelijker voor de een dan de ander!
Uit ervaring weet ik dat het bij EMC erg rustig is wat werk betreft als ambuchauffeur.
Probeer anders of je ergens zo af en toe mag meelopen, als je dan al kan aantonen dat je "erbij past" heb je misschien eerder kans ertussen te komen!
suc7


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #32 Gepost op: 26 november 2003, 21:35:53
Probeer anders of je ergens zo af en toe mag meelopen, als je dan al kan aantonen dat je "erbij past" heb je misschien eerder kans ertussen te komen!

Daar zitten de meesten niet op te wachten, er zijn al zoveel aanvragen!

Christian


miekusss

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 27 november 2003, 14:28:37
Ik denk dat je gelijk hebt ja, maar je zit ook toch bij de sigma, is op die manier dan niet iets te regelen?

Ik ben wel aangenomen, vandaag mijn tweede gesprek gehad en 1 januari ga ik beginnen.  :D :D :D


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #34 Gepost op: 27 november 2003, 16:11:21
Miekuss, van harte gefeliciteerd!
Wat ga je doen? Rijden of meerijden? En hoe oud ben je, als ik vragen mag.

Christian


miekusss

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 27 november 2003, 16:37:28
Ha Christian, dank je wel (en Hanna natuurlijk ook!)
Ik ga rijden, ik heb de opstapcursus van EMC gedaan. Mijn leeftijd? Normaal gesproken vraag je dat niet aan een dame, maar omdat jij het bent..... stb 30 (29 dus).
Ik heb geen idee of mijn leeftijd er wat mee van doen heeft gemaakt hoor!  :)


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #36 Gepost op: 27 november 2003, 17:53:19
Hoi Miekusss,

Hé gefeliciteerd met je nieuwe job. Maar wat houd die opstapcursus van EMC eigenlijk in, ik heb er  nog nooit van gehoord, ik bedoel waar wordt deze eigenlijk gehouden en hoelang duurt die cursus ?

Eric (uit dezelfde mooie provincie zie ik nu)
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


firemanr

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 29 november 2003, 13:39:17
Gefeliciteerd Miekussss,  ;) en met jou durf ik het wel aan, achterin de ambu.... ;D