fotograferen brand, ongeval etc

Auteur Topic: fotograferen brand, ongeval etc  (gelezen 26713 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

firemanr

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 30 mei 2005, 05:02:56
Dus als ik het goed begrijp loop jij als persfotograaf in een brandweerjas compleet met helm??? Hoezo herkenbaar? Is dat niet een beetje verwarrend voor degenen die er al rondlopen?

Maar welke pet heb je daadwerkelijk op? perspet of brandweerpet?



Als ik de jas heb zal ik eens een foto plaatsen, heb nu een jas ontvangen, maar dat was de verkeerde..... :-X :-X


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #51 Gepost op: 30 mei 2005, 05:57:46
Als ik de jas heb zal ik eens een foto plaatsen, heb nu een jas ontvangen, maar dat was de verkeerde..... :-X :-X

Oh das niet zo handig  :-\ :-\  :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #52 Gepost op: 30 mei 2005, 09:59:00
Punt 1: het is fotograFeren.
Fotograveren is het graveren van foto's en dat is zonde.

Punt 2:
Ik ben zelf bij de Brandweer Goes in dienst als webmaster en fotograaf. Ik heb een officiële aanstelling als vrijwilliger maar heb uitsluitend als taak het onderhoud van de website (binnenkort websites), fotografie bij alle mogelijk denkbare gebeurtenissen (dus ook inzetten) en andere taken op het gebied van PR en voorlichting. In Goes is nadrukkelijk gekozen voor iemand die naast deze taken geen repressieve taken heeft.

Daarvoor heb ik de beschikking over een uitrukjas + een gaspakkenhelm (zoals Ronald het noemt), laarzen, alarmontvanger, legitimatiebewijs van de gemeente ed. Tevens deels dezelfde 'arbeidsvoorwaarden' als de rest van de vrijwilligers (verzekering ed).

Mijn uitrukjas is hetzelfde als de jassen van de overige korpsleden (dus zonder fotograaf-teksten), alleen de OVD heeft bij ons een afwijkende (oranje) jas.

Bij een incident ter plaatse ben ik nadrukkelijk GEEN persfotograaf. Ik ben daar in brandweerfunctie.

Gr
Erik


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #53 Gepost op: 30 mei 2005, 10:44:12
heb zaterdag nog een leuk t-shirt gekocht  ;D :laugh: :P




[verwijderd door de admin ivm opschoning attachments]
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #54 Gepost op: 30 mei 2005, 10:46:49
de tekst reflecteerd ook nog zeker? ;D gaaf shirtje man :o
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #55 Gepost op: 30 mei 2005, 10:57:08
de tekst reflecteerd ook nog zeker? ;D gaaf shirtje man :o

Jah vond ik ook ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #56 Gepost op: 30 mei 2005, 13:30:41
Punt 1: het is fotograFeren.
Fotograveren is het graveren van foto's en dat is zonde.


Gr
Erik


ik denk niet dat het de bedoeling is om elkaar constant te wijzen op taalfouten,ik kom op het forum meer berichten tegen dat forumleden elkaar op taalfouten wijzen.
Het ene persoon zal daar geen problemen mee hebben,maar ik kan me voorstellen dat als je de nederlandse taal niet zo goed machtig bent je het niet plezierig vindt om hier op gewezen te worden  ;)


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #57 Gepost op: 30 mei 2005, 14:25:33
Laten we daar de discussie maar niet over aangaan, want ik denk dat ik op dat gebied een andere mening ben toegedaan.

Gr
Erik


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #58 Gepost op: 30 mei 2005, 15:47:07
Laten we daar de discussie maar niet over aangaan, want ik denk dat ik op dat gebied een andere mening ben toegedaan.

Gr
Erik

ik wil de discussie niet aangaan, maar ben het wel helemaal met Peter eens, ik ben zelf een dislekt van de hoogste orde, ik schrijf zoals het in mijn mond komt, wil niet zeggen dat ik niet heb opgelet op school, het gaat gewoon niet, voor het uitoeffenen van mijn functie nooit problemen mee gehad, ik had meestal een goede secretaresse, maar anderen die er moeite mee hebben vinden het inderdaad vaak niet leuk hier constant op gewezen te worden, gelukkig praten we hier niet, want ik stotter ook nog al eens.
Nemo me impune lacessit


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #59 Gepost op: 30 mei 2005, 15:54:13
Ik vind het persoonlijk niet erg dat er een paar fouten in de tekst staan, en het is ook nog nie voorkomen dat ik een tekst niet snapte doordat er fouten instonden, dus ik snap 't probleem niet helemaal  :P ::) ::) ::)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen