'Tentamen suicide'

Auteur Topic: 'Tentamen suicide'  (gelezen 8064 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #10 Gepost op: 17 juli 2008, 15:13:15
Bedoel je de melding of bedoel je de privacy? In het geval van de melding kwam er bij mij geen hit uit bij de zoekfunctie op tentamen suicide...  O0

Op google had ik direct zo'n 1600 hits...  ::)


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #11 Gepost op: 17 juli 2008, 15:29:07
Op google had ik direct zo'n 1600 hits...  ::)
Ja maar ik heb niet op google gekeken, dacht ik op dat moment niet aan ;) Zal het eens doen nu


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #12 Gepost op: 18 juli 2008, 11:45:51
Kijk en daarom moet men bij de ambulancediensten geen gebruik maken van P2000 !!!!!! >:(

Er is helemaal niks mis met het gebruik van de pager bij ambulancediensten... Alleen het vermelden van de "reden" zoals in dit geval de TS, zou wat mij betreft absoluut achterwege kunnen blijven.

Overigens om het allemaal een beetje te nuanceren: Hoewel het altijd allemaal heel sneu is, valt het meestal wel mee. Een schreeuw om aandacht dit zich omzet in het slikken van een aantal pillen, vaak in combinatie met alcohol.
Het zijn mensen die aandacht willen, hulp zoeken, willen praten of een combinatie van deze mogelijkheden.

Het maakt het allemaal niet minder erg, maar denk nou aub niet dat het allemaal om verhangingen gaan en dat soort ellende.

Wat wel schrikbarend is, is het aantal TS- en, gekoppeld aan aan de leeftijd. Relatief veel jongeren tussen de twintig en de dertig zoeken op deze manier hulp en aandacht. Zij kunnen blijkbaar nergens terecht, of hebben dat gevoel, met hun problemen...
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur