Weginspecteur met OGS (optische en geluidssignalen)

Auteur Topic: Weginspecteur met OGS (optische en geluidssignalen)  (gelezen 140301 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #100 Gepost op: 12 januari 2010, 02:44:29
Is de kledij voor elke politieregio hetzelfde geregeld of regelt elk korps dit zelf?

Elk korps kijkt zelf wat er in een standaard kleding pakket zit, zo krijgt de ene regio 5 x lange mouw en 5 lang en bij de ander 7 om 7 etc.
Ook schoeisel (wel hoge laars of niet) en de jas (blousen / parka) en wel of geen geel etc.

Valse zuinigheid op het punt van veiligheid kunnen we constateren.

Is de kledij voor elke politieregio hetzelfde geregeld of regelt elk korps dit zelf?

De normale jassen liggen ook rond deze prijs  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


zeeland19

  • Brandweer
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #101 Gepost op: 5 september 2014, 16:25:52
Nieuwe ledbalken zijn ook klaargemaakt voor blauwblauw. RWS is nog steeds in gesprek met het ministerie om een ontheffing te krijgen, ministerie was positief.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #102 Gepost op: 5 september 2014, 17:08:24
Zag diverse balken al langskomen ook op Nissans.
Alles in deze dakset is volledig led, ook de alleylights, de knipperlichten en het remlicht in de dakset.
De balk is uitgerust met een dag en nachstand. Het is een Klasse II dakset in amber.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #103 Gepost op: 6 september 2014, 12:17:06
Is inderdaad een Defender van code 3.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #104 Gepost op: 6 september 2014, 16:20:35
Citaat van: zeeland19 link=msg=1293635 date=1409927152
Nieuwe ledbalken zijn ook klaargemaakt voor blauwblauw. RWS is nog steeds in gesprek met het ministerie om een ontheffing te krijgen, ministerie was positief.
Ben benieuwd..


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #105 Gepost op: 6 september 2014, 20:34:19
Citaat van: Bernt link=msg=1293812 date=1410013235
Ben benieuwd..

Hoef je niet te zijn, alleen in de balk moet een draadje worden aangesloten en dan zijn ze blauw/amber. Heb het mogen zien bij mijn dealer die ook Izusu dealer is.  O0

Overigens wel een vreemd gezicht, een RWS auto met blauw en ik vind het ook verwarrend omdat ze meer lijken op een Ambu ineens.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #106 Gepost op: 7 september 2014, 01:57:43
Citaat van: HIT link=msg=1293869 date=1410028459
Hoef je niet te zijn, alleen in de balk moet een draadje worden aangesloten en dan zijn ze blauw/amber. Heb het mogen zien bij mijn dealer die ook Izusu dealer is.  O0

Overigens wel een vreemd gezicht, een RWS auto met blauw en ik vind het ook verwarrend omdat ze meer lijken op een Ambu ineens.
Aha! nou hopen dat het doorgaat, nog een sirene erop en klaar.


Dennis 2331

  • ICT'er (Engineer Wireless) - Fractielid gemeente Eindhoven
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 559
  • Eindhoven
Reactie #107 Gepost op: 8 september 2014, 14:42:07
Ben benieuwd of het doorgaat! Maar waarom blauw ineens?
 As ge nie mėr nčijsgierig bent, dan worde aau


FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #108 Gepost op: 8 september 2014, 15:40:22
Als weginspecteurs van RWS voor bepaalde taken blauw krijgen rijzen bij mij nog verdere vragen. Daaronder: indertijd werd besloten dat de douane geen BZK-striping meer mocht voeren (daar geen eerstelijns HVdienst) en is i.p.v. daarvan overgeschakeld naar de Rijkshuisstijl. RWS gebruikt nu ook Rijkshuisstijl. Zien we dan binnenkort dat de RWS-WIS op een verdere kleurvariant van de BZK-striping overgaat?  ^-^
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #109 Gepost op: 8 september 2014, 15:55:19
Citaat van: FlyingDutchman link=msg=1294187 date=1410183622
Als weginspecteurs van RWS voor bepaalde taken blauw krijgen rijzen bij mij nog verdere vragen. Daaronder: indertijd werd besloten dat de douane geen BZK-striping meer mocht voeren (daar geen eerstelijns HVdienst) en is i.p.v. daarvan overgeschakeld naar de Rijkshuisstijl. RWS gebruikt nu ook Rijkshuisstijl. Zien we dan binnenkort dat de RWS-WIS op een verdere kleurvariant van de BZK-striping overgaat?  ^-^

En ook het Rode Kruis is officieel van het blauw af gemoeten (al hebben meerdere voertuigen nog ontheffing voor blauw) en is ook geen eerstelijns HVdienst meer, waarom RWS dan ineens wel? Dat er BOA's komen bij RWS heb ik geen moeite mee, maar waarom ineens ook blauw erbij? Bijv. Stadstoezicht (ook BOA) heeft toch ook geen blauw?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel