Weginspecteur met OGS (optische en geluidssignalen)

Auteur Topic: Weginspecteur met OGS (optische en geluidssignalen)  (gelezen 142659 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #470 Gepost op: 13 november 2016, 14:04:48
Citaat van: HIT link=msg=1461018 date=1478910985
1 advies... kijk naar links....

Dus vooruitkijken niet nodig  :D :D
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #471 Gepost op: 13 november 2016, 14:10:33
Citaat van: Blusdebrand link=msg=1461205 date=1479042288
Dus vooruitkijken niet nodig  :D :D
Jawel lummeltje >:(, maar je bent met zoveel handelingen bezig dat samen met "spiegelen" het "kijk ook naar links" de meest genoemde opmerking was die ik kreeg samen met mijn mede aspiranten destijds.  O0

Overigens kwam ik afgelopen week op een in mijn ogen verbetering voor het ledscherm dat RWS nu voert wat volgens mij bij IM beter zichtbaar is.


Ik heb op de beurs gevraagd of ik de afbeelding mocht tonen en de reactie was "I'ts adverting so feel free".

Maar dit scherm is bij "hoog" stand getest tot windkracht 8, de pic's zijn nagenoeg even groot als op een normale botsabsorber.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #472 Gepost op: 13 november 2016, 14:25:34
Citaat van: HIT link=msg=1461206 date=1479042633
Jawel lummeltje >:(, maar je bent met zoveel handelingen bezig dat samen met "spiegelen" het "kijk ook naar links" de meest genoemde opmerking was die ik kreeg samen met mijn mede aspiranten destijds.  O0

Overigens kwam ik afgelopen week op een in mijn ogen verbetering voor het ledscherm dat RWS nu voert wat volgens mij bij IM beter zichtbaar is.


Ik heb op de beurs gevraagd of ik de afbeelding mocht tonen en de reactie was "I'ts adverting so feel free".

Maar dit scherm is bij "hoog" stand getest tot windkracht 8, de pic's zijn nagenoeg even groot als op een normale botsabsorber.

Haha,

Maar idd ziet er wel mooi uit zo led bak achterop,maar ik weet idd dat er een werkgroep is over Weginspecteur auto's zal eens effe dit laten zien aan hen.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Gele wagen

  • Ex Militair, weginspecteur RWS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
Reactie #473 Gepost op: 18 november 2016, 17:44:06
Citaat van: Blusdebrand link=msg=1460985 date=1478899962
Dank je gaat leuk worden


Leuke week gehad? Natuurlijk probleemloos geslaagd ? 🚨 😃


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #474 Gepost op: 19 november 2016, 15:03:10
Citaat van: Gele wagen link=msg=1462087 date=1479487446

Leuke week gehad? Natuurlijk probleemloos geslaagd ? 🚨 😃


Absoluut een leuke week gehad met aantal collega's en tja geslaagd met een dikke pluim.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Gele wagen

  • Ex Militair, weginspecteur RWS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
Reactie #475 Gepost op: 22 december 2017, 20:35:53
In de tijd dat het hulpverleningsforum offline was is er veel veranderd. Iedereen opgeleid en de uitrol van de voertuigen is gestart. Zelf van normale WIS naar WIS/ BOA en voertuig met blauw. Eerste rit na de opleiding was toch wel weer spannend en wennen.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #476 Gepost op: 22 december 2017, 21:27:58
Al tweemaal door  collega's van jou met blauw langs en file begeleid om de weg af te sluiten,  en ik kan mar 1 ding concluderen: wat een verbetering!
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Gele wagen

  • Ex Militair, weginspecteur RWS
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
Reactie #477 Gepost op: 22 december 2017, 22:10:15
Sneller afschalen bij onduidelijke meldingen maar wel voor inzet van alle diensten zorgt.
Nog te vaak staan mensen op rijstroken bij lichte schade en geen letsel op rijstroken gegevens uit te wisselen, sneller van de rijstrook richting vluchtstrook of naar een p. Een incident op een rijstrook is altijd P1 indien hier geen matrix aanwezig. Bij matrix alleen als er geen camera beelden zijn dan ook P1 bij camera’s en actie vanuit VC is het aan de WVL wel of niet P1. Met alle nieuwe techniek komen er meer meldingen binnen en sneller. Denk aan in Car systemen maar vooral ook verkeersapp meldingen. Deze laatste zijn niet altijd correct.


OlympiaA

  • Afzetter
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
Reactie #478 Gepost op: 26 december 2017, 10:09:33
Al tweemaal door  collega's van jou met blauw langs en file begeleid om de weg af te sluiten,  en ik kan mar 1 ding concluderen: wat een verbetering!
Volgens mij is daar het blauw niet voor bedacht Harm.
Dus zeer slecht dat ze daar het daarvoor gebruiken.
Vind het nog steeds niks voor rws zie het nog steeds als toestemming snel kegeltjes zetten.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #479 Gepost op: 27 december 2017, 00:28:41
Ik heb afgelopen jaar echt heel regelmatig prodrive door Dommelen/Valkenswaard zien rijden met OGS. Allemaal weginspecteurs toevallig ?
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)