Politie zet SMS-Alert in op en rond stranden Goedereede

Auteur Topic: Politie zet SMS-Alert in op en rond stranden Goedereede  (gelezen 3935 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2008, 23:32:48
Om nog even te reageren op het wel/niet gruiken van SMS-alert...

Ik heb de afgelopen 2 dagen heerlijk doorgebracht op het strand. Wat mij, en een vriend van me opviel, is dat we beiden geen bereik hadden met onze telefoons... (2 verschillende providers)

Het lijkt me stug dat dit alleen op het strand is waar wij waren, zal ongetwijfeld op meerdere stranden zijn.

Hoe willen ze dat oplossen?  ::)


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2008, 00:56:12
Om nog even te reageren op het wel/niet gruiken van SMS-alert...

Ik heb de afgelopen 2 dagen heerlijk doorgebracht op het strand. Wat mij, en een vriend van me opviel, is dat we beiden geen bereik hadden met onze telefoons... (2 verschillende providers)

Het lijkt me stug dat dit alleen op het strand is waar wij waren, zal ongetwijfeld op meerdere stranden zijn.

Hoe willen ze dat oplossen?  ::)
Misschien toch een keer naar een echt strand gaan? hier volle ontvangst over de volledige breedte van het strand (hele regio trouwens)...of ander abonnementje?  :D
Maar even serieus, dit is wel een belangrijk punt. Vraag me trouwens af of bv c2000 op die plekken wel naar behoren werkt. Ik weet dat hier in de regio een steunzender aan de kust is bijgeplaatst om een deel van het strand beter voor c2000 bereikbaar te maken en ook alle mobiele operators hebben of in Bloemendaal of in Zandvoort extra zenders aan de kust staan.
[img]/img]


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #12 Gepost op: 25 juli 2008, 08:54:57
In regio NHN is het middels de P2000 geregeld.
Wanneer de strandploeg op het strand is worden wij opgeroepen voor allerlei zaken zoals het SMS alert.


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #13 Gepost op: 25 juli 2008, 12:49:59
Misschien toch een keer naar een echt strand gaan? hier volle ontvangst over de volledige breedte van het strand (hele regio trouwens)...of ander abonnementje?  :D
Maar even serieus, dit is wel een belangrijk punt. Vraag me trouwens af of bv c2000 op die plekken wel naar behoren werkt. Ik weet dat hier in de regio een steunzender aan de kust is bijgeplaatst om een deel van het strand beter voor c2000 bereikbaar te maken en ook alle mobiele operators hebben of in Bloemendaal of in Zandvoort extra zenders aan de kust staan.

Precies, ik schreef dit niet om te kijken wie waar wel ontvangst heeft en met welk abonement, maar hoe willen ze de stukken op gaan lossen waar geen bereik is? Weer dure masten erbij plaatsen? Terwijl C2000 toch "ooooooveral" hoort te werken?  ::)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #14 Gepost op: 25 juli 2008, 14:22:18
Precies, ik schreef dit niet om te kijken wie waar wel ontvangst heeft en met welk abonement, maar hoe willen ze de stukken op gaan lossen waar geen bereik is? Weer dure masten erbij plaatsen? Terwijl C2000 toch "ooooooveral" hoort te werken?  ::)

Dat c2000 niet overal werkt is volgens mij geen nieuws, ik weet dat er in het natuurgebied tussen Zandvoort en De Zilk ook niet overal bereik is ( met je mobieltje ook niet overigens).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #15 Gepost op: 25 juli 2008, 14:25:06
Valt vast in de 5% geen buitenhuisdekking....  ;)