Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 341279 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Het grootste deel van het terrein van vliegbasis Twenthe (de start-/landingsbaan, de hangars, shelters, taxibanen, etc.) wordt bewaakt door RJ en is ook geen officieel militair terrein meer; Defensiebeveiliging doet het resterende militaire deel dat momenteel Complex Twenthe heet.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


sylvester1986

  • Gast
Het zal dan wel een dooie boel wezen of niet ?


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Nee hoor, er zit een CIMIC-eenheid met allerlei internationale militaire functionarissen en bovendien nog altijd een Natres-eenheid (hoewel die daar overdag niet zijn maar dat terzijde).
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
wie of wat is RJ ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
RJ = RJ-Security. Particulier beveiligingsbedrijf.


hanjoaz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Vacatures voor Commandant beveiligingsgebied  zijn ingevuld. Nu afwachten of TRMC en DBBO eruit komen.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Laatste dat ik gehoord heb is dat staf DBBO i.o. in eerste instantie mee ging met TRMC maar dat ze nu vinden dat het spijkers op laag water zoeken is ... nou ja ... we wachten rustig af.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Morgen beginnen de sollicitatiegesprekken voor de planners ... dan is er weer een groep binnen en de stap naar een daadwerkelijk begin weer wat dichterbij.
Iemand anders nog meer info?
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


sylvester1986

  • Gast
Ik hoorde dit zojuist van mijn chef  ;)

' D-DBBO heeft bij de gehouden briefingen (marine) de datum 01-11-2010 genoemd als transitie datum'
Zou het nu eindelijk zo ver zijn ???


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Ik hoorde dit zojuist van mijn chef  ;)

' D-DBBO heeft bij de gehouden briefingen (marine) de datum 01-11-2010 genoemd als transitie datum'
Zou het nu eindelijk zo ver zijn ???

Klopt ... ik hoorde vandeweek dat men hoopte die datum te halen ... we wachten af.
In Twente heb ik jullie op verschillende tijden zien rijden op een terrein rond Almelo/Aadorp. Terrein had al lang dicht moeten zijn. Maar blijft toch steeds open.

Had hier even overheen gelezen. Dit is inderdaad voormalig POMS site Frieseveen. Tegenwoordig op de lijst als MC Almelo.
Hou er rekening mee dat deze voorlopig nog even open blijft. (er komt namelijk best wel veel terug naar nederland de laatste tijd :-X 998765)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.