Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en dit is dus mijn eerste bericht.
Momenteel ben ik ruim 12 jaar werkzaam bij NS als Boa in domein openbaar vervoer met RTGB en politie bevoegdheden.
Ik voelde aan mezelf dat ik na al die jaren toe ben aan een nieuwe uitdaging en heb zodoende gesolliciteerd voor de functie Beveiliger 24/7 bij DBBO. Vorige week heb ik een positief gesprek gehad en men wil mij per 1 november in dienst laten treden.
Ik zit met enkele vragen die ik niet heb kunnen vinden op internet of op dit forum. Voornamelijk arbeidsvoorwaardelijk. Misschien kan iemand mij hier, of via pm, antwoorden?
Heb gisteren mijn eerste basis gesprek gehad met P&O maar nog niet alles is duidelijk.
- Als men de INI niet positief doorloopt is het dan gelijk exit of kijkt men ook wel naar bv blessures of omstandigheden? En is de INI een soort van amo achtig iets?
- Hoe aannemelijk is het dat men bij goed functioneren na 1 of uiterlijk 2 jaar een vaste aanstelling krijgt?
- Hoe is een gemiddeld netto salaris inclusief toeslagen, reiskosten et cetera?
- Klopt het dat men maandelijks een vergoeding ontvangt voor ziektekostenverzekering?
- Hoe ziet een rooster eruit? Zijn er voorkeuren of draait iederen een standaard rooster?
- Kan men overal worden ingeroosterd of kijkt men naar bv woonplaats?
Het zou super behulpzaam zijn als er mensen zijn die deze vragen zouden kunnen beantwoorden! Mijn dank is alvast erg groot...
Groetjes,
Jva1981.