Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 336920 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Nieuwe beveiligingssysteem DBBS aanbesteedt:

Citaat
Thales en Unica beveiligen 170 defensielocaties

Technisch dienstverleners Thales Nederland en Unica Groep gaan een nieuw beveiligingssysteem opzetten voor ongeveer 170 defensielocaties in heel Nederland.


http://fd.nl/economie-politiek/1155900/defensie-sluit-contract-met-thales-en-unica-voor-beveiliging-170-defensielocaties
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Citaat van: Bozo link=msg=1429925 date=1465911762
Nieuwe beveiligingssysteem DBBS aanbesteedt:

http://fd.nl/economie-politiek/1155900/defensie-sluit-contract-met-thales-en-unica-voor-beveiliging-170-defensielocaties

Inmiddels staat de teller op 172 defensielocaties ...
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Er is ook een boekje over de DBBO verschenen.
Geïnteresseerd?

Kijk eens hier.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Bijna alle C2000-apparatuur binnen defensie gaat vervangen worden. Aanbesteding is nu definitief rond:

http://www.verbinding.tv/combinatie-vanderkooij-smelt-vangt-bot-rechter-aanbesteding-defensie/
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


rutgertjuh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
  • het leven is LEUK!
Maar even een oud topic naar boven gooien.  0098

Ik heb zelf onlangs een gesprek gehad en ben nieuwsgierig geworden naar hoe het nu, over het algemeen bij de dbbo gaat.
Maar ook naar hoe, tegenwoordig, de initiele opleiding in woensdrecht er uit ziet. Ik begrijp dat hier toch wel wat dingen in zijn veranderd.
Maar ook de mogelijkheid om door te groeien, of jezelf te kunnen ontwikkelen qua opleidingen.



MRO

  • Commandant Interventieteam
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Maar even een oud topic naar boven gooien.  0098

Ik heb zelf onlangs een gesprek gehad en ben nieuwsgierig geworden naar hoe het nu, over het algemeen bij de dbbo gaat.
Maar ook naar hoe, tegenwoordig, de initiele opleiding in woensdrecht er uit ziet. Ik begrijp dat hier toch wel wat dingen in zijn veranderd.
Maar ook de mogelijkheid om door te groeien, of jezelf te kunnen ontwikkelen qua opleidingen.

Een nog ouder topic naar boven. Ik ben nu ook wel benieuwd?!


Waakman

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Maar even een oud topic naar boven gooien.  0098

Ik heb zelf onlangs een gesprek gehad en ben nieuwsgierig geworden naar hoe het nu, over het algemeen bij de dbbo gaat.
Maar ook naar hoe, tegenwoordig, de initiele opleiding in woensdrecht er uit ziet. Ik begrijp dat hier toch wel wat dingen in zijn veranderd.
Maar ook de mogelijkheid om door te groeien, of jezelf te kunnen ontwikkelen qua opleidingen.

Ik vraag me af, of je inmiddels al antwoord op je vraag hebt. Als je nog benieuwd ben, kan ik je binnenkort antwoord geven. Ik ben namelijk aangenomen bij de DBBO, en zal rond oktober/november de INI ingaan.

Wat ik heb begrepen, zijn de mogelijkheden om door te groeien er wel. Ook kun je jezelf qua opleiding goed ontwikkelen. Sterker nog, dit wordt juist door defensie aangeraden. :)


MRO

  • Commandant Interventieteam
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Maar even een oud topic naar boven gooien.  0098

Ik heb zelf onlangs een gesprek gehad en ben nieuwsgierig geworden naar hoe het nu, over het algemeen bij de dbbo gaat.
Maar ook naar hoe, tegenwoordig, de initiele opleiding in woensdrecht er uit ziet. Ik begrijp dat hier toch wel wat dingen in zijn veranderd.
Maar ook de mogelijkheid om door te groeien, of jezelf te kunnen ontwikkelen qua opleidingen.

De organisatie is steeds professioneler aan het worden, wat ook wel tijd werd.

Goede investeringen op de juiste plaats, auto's, nieuw kleding pakket e.d.

INI stelt weinig voor, gewoon opletten en je vliegt die weken door.

Doorgroeien is altijd mogelijk, zolang jij je werk goed doet krijg je veel mogelijkheden, veel nieuwe mensen starten gelijk met de MBO3 opleiding, ook al heb je deze pas 2 functie's hoger nodig.


Jva1981

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en dit is dus mijn eerste bericht.

Momenteel ben ik ruim 12 jaar werkzaam bij NS als Boa in domein openbaar vervoer met RTGB en politie bevoegdheden.

Ik voelde aan mezelf dat ik na al die jaren toe ben aan een nieuwe uitdaging en heb zodoende gesolliciteerd voor de functie Beveiliger 24/7 bij DBBO. Vorige week heb ik een positief gesprek gehad en men wil mij per 1 november in dienst laten treden.

Ik zit met enkele vragen die ik niet heb kunnen vinden op internet of op dit forum. Voornamelijk arbeidsvoorwaardelijk. Misschien kan iemand mij hier, of via pm, antwoorden?

Heb gisteren mijn eerste basis gesprek gehad met P&O maar nog niet alles is duidelijk.

- Als men de INI niet positief doorloopt is het dan gelijk exit of kijkt men ook wel naar bv blessures of omstandigheden? En is de INI een soort van amo achtig iets?

- Hoe aannemelijk is het dat men bij goed functioneren na 1 of uiterlijk 2 jaar een vaste aanstelling krijgt?

- Hoe is een gemiddeld netto salaris inclusief toeslagen, reiskosten et cetera?

- Klopt het dat men maandelijks een vergoeding ontvangt voor ziektekostenverzekering?

- Hoe ziet een rooster eruit? Zijn er voorkeuren of draait iederen een standaard rooster?

- Kan men overal worden ingeroosterd of kijkt men naar bv woonplaats?

Het zou super behulpzaam zijn als er mensen zijn die deze vragen zouden kunnen beantwoorden! Mijn dank is alvast erg groot...

Groetjes,

Jva1981.