Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 337009 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Welke regio zit jij? Ben je nu toevallig nog KLu?

Ja ik zit nu nog bij de KLu, regio noord


Big Dutch

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
  • MinDef / BHV / EHBO / AED / Gezond Verstand
Heb je de opleiding in het Haagse gevolgt, of zoals ik in de wandelgangen hoor, in Soesterberg?

22.55 uur; heb ff topic terug gelezen, maar daar kan ik uit afleiden dat je in het Haagse de opleiding hebt gehad.  :)

Ik zou mijn opleiding in eerste instantie in Soesterberg gaan volgen maar dat is op het laatste moment verandert naar Woensdrecht. Daar heb ik inmiddels mijn 8 weken opleiding achter de rug en vandaag was de grote dag van de certificaat uitreiking en de beediging. Het was een behoorlijke ceremonie waar ook een aantal hoogwaardigheidsbekleders bij waren omdat wij de eerste testgroep voor de officiele DBBO opleiding waren.

Alles gelukkig met vlag en wimpel gehaald dus maandag lekker aan de slag! Ik kan niet wachten!  ;D :D
MinDef / BHV / EHBO / AED / Gezond Verstand


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Van harte welkom bij "de club" en gefeliciteerd met het succesvol afronden van je opleiding.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Bull-Terrier

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Even een vraagje aan Laak,

Ben jij niet beter bekend als Kelly....... ;D


Big Dutch

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
  • MinDef / BHV / EHBO / AED / Gezond Verstand
Hey Bert!

Jij ook hier?

Even een vraagje aan Laak,

Ben jij niet beter bekend als Kelly....... ;D
MinDef / BHV / EHBO / AED / Gezond Verstand


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Misschien overbodig het hier te melden, echter om diverse redenen w.o. persoonlijke benaderingen;

Informatie omtrent de organisatie, vragen met betrekking tot beveiliging en alles wat met het Ministerie van Defensie te maken heeft, bij deze;

http://www.defensie.nl/servicemenu/contact/

 O0



Verder wil ik alle collega's verzoeken die mail en/of andere benaderingen krijgen via internet, gewoon deze link even te kopiëren en deze toe te sturen naar geïnteresseerden.

Dit geldt uiteraard niet voor persoonlijke vragen zoals: ''Is de opleiding zwaar'' of ''hoe oud moet ik zijn''. Een ieder (met gezond verstand) weet wel wat hier bedoeld wordt...  ;)

M.v.g,

Dinges


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
'Aanhoudingen bij anti-NAVO-actie'
 
NIEUW MILLIGEN - Enkele actievoerders van de antimilitaristische groep Ontwapen! zijn zaterdag aangehouden in Nieuw Milligen, meldt de groep. Ze waren het militair complex opgegaan.

Ze voerden actie tegen de NAVO, het militair bondgenootschap dat dit jaar 60 jaar bestaat. In Nieuw Milligen zit een nieuwe eenheid, de DARS. Die gaat luchtoperaties binnen en buiten het NAVO-verdragsgebied leiden. Ontwapen! noemt de NAVO een "agressieve imperialistische politieagent".

Ook vorige maand voerde Ontwapen! al actie op het terrein. Actievoerders hebben toen twee radiomasten bezet.
 
Bron: rtvgelderland.nl

Veel blauw (KL-beveiliging, Kmar. Politie) en groen (LB) op en rond de 2 defensiecomplexen in Nieuw Milligen.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


Bull-Terrier

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Deze actie was trouwens ruim van te voren aangemeld op Indymedia.nl, dit ter info.
 8)


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Klopt, was ook bij ons al ruim van te voren bekend, vandaar dat er een ruim welkomscomite gereed stond. Onderstaande info komt vanaf ww.indymedia.nl


Tijdlijn
11.40u Er staat politie bij het infopunt in Garderen.
11.52u Inmiddels is daar ook een ME bus met camerateam bij gekomen.
12.24u De politie in Apeldoorn heeft de bus laten doorrijden maar wel gemeld dat er een noodverordening is voor Garderen. Die is echter niet gepubliceerd op de website van de gemeente Barneveld.
12.52u Er cirkelt een helicopter boven het gebied.
12.53u De bus uit Apeldoorn wordt gevolgd door een politiebusje en een motorrijder.
13.30u De bus uit Apeldoorn is aangekomen, de passagiers zijn uitgestapt en lopen met marechaussee voor en achter richting het terrein.
13.31u Er zijn 3 mensen op het terrein, die roepen dat ze het veroverd hebben. Een grotere groep staat aan de andere kant van het hek.
13.42u De mensen die op het terrein geraakt zijn staan tegenover de radarbol, die kunnen nu elk moment gearresteerd worden. Er staan nog steeds mensen aan de overkant van het hek.
13.49u De mensen van de bus uit Amersfoort lopen bij de toegangspoort recht op een linie ME af.
13.51u Een groep, waaronder een aantal clowns, die aan de buitenkant van het hek staan, worden gegrepen door politie in burger.
14.19u Van de groep die buiten het hek stond bij de radarbol zijn 10 mensen gearresteerd, daarbij hebben ze lichte hoofdwonden opgelopen.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Wordt vervolgd neem ik aan. ;D
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.