Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 338214 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Ik moet het nog invullen ;)

BTW heeft iemand nog nieuws omtrent het DBBO verhaal??


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Als het goed is hebben de meeste medewerkers de diverse defensie onderdelen die overgaan naar DBBO een enquête thuis ontvangen. Nou zou ik van jullie willen weten hoe deze enquête is ontvangen. (daarbij niet te veel in detail treden)

Hoe ontvangen? In goede staat!  ;D

Mijn persoonlijke mening: Een tijdrovende enquete (dakje van de ''e'' is eraf gewaaid) waarin ik mij vrij neutraal heb opgesteld. Zoiets moet beknopter kunnen, lijkt mij. Uiteraard wel goede zaak dat het personeel erbij wordt betrokken. Maar ik denk, omdat het zo'n uitgebreide enquete is, dat dit gevolgen heeft voor de respons. Nadelig.  ::)



BTW heeft iemand nog nieuws omtrent het DBBO verhaal??

Dat men aan het schuiven is met de datum!! Maar what's new... ;D


sylvester1986

  • Gast
Dat ze aan het spelen zijn met de data, that's not new :(
Ach we zullen zien toch?

Btw Dinges ik heb je dakje op onze basis gevonden, zal hem teruggeven met de letter erbij :D
.......ê


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Toen ik hem aan het invullen was kwam de volgende gedachte bij mij bovendrijven ....
"hoe vaak kan je de zelfde vraag op een iets andere manier stellen zonder geloofwaardigheid te verliezen?"

Maar ben er ongeveer een kwartier mee bezig geweest ... valt wel mee toch?
En dat je de enquête thuis krijgt wil niet zeggen dat deze niet in diensttijd ingevuld kan worden. ;)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Toen ik hem aan het invullen was kwam de volgende gedachte bij mij bovendrijven ....
"hoe vaak kan je de zelfde vraag op een iets andere manier stellen zonder geloofwaardigheid te verliezen?"

Maar ben er ongeveer een kwartier mee bezig geweest ... valt wel mee toch?
En dat je de enquête thuis krijgt wil niet zeggen dat deze niet in diensttijd ingevuld kan worden. ;)


Nou heb ik die enquête niet gehad, maar ik weet wel dat wanneer je een wetenschappelijk valide uitslag wilt hebben van een vragenlijst, je dezelfde vragen terug moet laten komen, maar dan anders verwoord. Dit om jouw geloofwaardigheid te testen.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Even wat anders;

Gezien de toenemende belangstelling voor een baantje bij de diverse beveiligingsonderdelen, straks de DBBO, hier een linkje waar eventuele toekomstige collega's kunnen rondsnuffelen.

http://www.defensie.nl/cdc/vastgoed/bewaking_en_beveiliging

Omdat we momenteel middenin de overgang / reorganisatie / aanloop naar het gebeuren zitten, ben ik niet meer bij machte ( en ik denk sommige collega's hier met mij (?) om sollicitanten naar de juiste contactpersonen door te verwijzen
. Er komen info-aanvragen binnen voor vacatures overal in den lande. Bedenk dat alle onderdelen (DBV / MBK / RMC / LB) nog een eigen sollicitatieprocedure hanteren en het zo langzamerhand te veel tijd gaat kosten iedereen via een verkorte lijn door te verwijzen.

Dus, klik de link en zoek je weg! Desnoods laat je je 30 keer doorverbinden, uiteindelijk tref je vast de juiste persoon!  O0

Herhaling van bovenstaand. Op zich een erg goede zaak dat mensen de weg weten te vinden naar de organisatie, maar ik kan hierbij niet meer behulpzaam zijn.

Sollicitanten: bekijk het topic en snuffel even door de gegeven linkjes.  :D


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Het ga je goed in de witte sector Dinges.
Vragen over DBBO aangelegenheden (of algemene defensie vragen) worden hier evengoed wel beantwoord.

Bovendien ... bij ons ben je weg ... maar op het forum niet.

Jan
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168

Bovendien ... bij ons ben je weg ... maar op het forum niet.



Klopt helemaal, J!

Maar, ik krijg nog steeds halve sollicitatiebrieven, ondanks eerder getikte berichten in dit topic. Voorheen hielp ik graag sollicitanten via een verkorte lijn op de goede weg, maar dat gaat helaas niet meer.  ;)

En bedankt, J. We spreken elkaar vast nog wel, en natuurlijk ben ik ook in dit topic nog af en toe van de partij!  :D


sylvester1986

  • Gast
Zo is dat., precies zoals CMKmaat zegt *steekt duim omhoog*


sylvester1986

  • Gast
Misschien kun je net als rené kuijt ook een boek schrijven over jouw belevenissen ;)