Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 338396 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

scarco

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Hallo ik ben nieuw hier op dit forum..
Ik ben militair en ik heb een vraag over het mbk. Is er iemand op dit forum die een telefoon nummer voor mij heeft van het mbk. Ik zou daar graag een soort van stage willen lopen.
Met vriendelijke groet,

Sebastiaan


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Alle info die je nodig hebt, staat in dit topic.

M.v.g,

Dinges


scarco

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
HAha ik kan geen nr vinden hoor dinges haha heb alle pagina's bekeken maar kan niks vinden voor het nummer of met wie ik contact zou moeten zoeken sorry haha gr scarco


sylvester1986

  • Gast


scarco

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
daar heb ik een krabbel neer gezet maar daar word niet op gereageerd

scarco


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
daar heb ik een krabbel neer gezet maar daar word niet op gereageerd

scarco

Op die Hyve lees ik onder andere:
Citaat
SOLLICITEREN BIJ HET MBK....?
Onze veiligheid, jouw toekomst....
Heb je de Nederlandse nationaliteit, ben je in het bezit van rijbewijs B en is je opleidingsniveau gelijkwaardig aan VMBO...........????
Heb je belangstelling in een baan als beveiligingsbeambte bij het Marinebeveiligingskorps? Stuur dan een berichtje naar de beheerder van de MBK Hyve (http://watchdog.hyves.nl/) met daarin een geldig emailadres. Je krijgt dan onderstaande digitale brochure en een sollicitatiefomulier naar je emailadres toegestuurd
Heb je die 'watchdog' al een mailtje gedaan? Dat lijkt een ingang te zijn.

En anders lees ik op de site www.werkenbijdemarine.nl het volgende:
Citaat
Contact
Meer weten?

Voordat je bij de Koninklijke Marine solliciteert is het verstandig om naar een Infodag te gaan. Bekijk ook onze brochures online.

De (lichamelijke) eisen die de Koninklijke Marine stelt zijn afhankelijk van de functie waarvoor je solliciteert.

Vooropleidingseisen: klik hier
Overige eisen: klik hier

Mocht je bepaalde informatie niet kunnen vinden op de site, dan kun je ons iedere dag bellen tussen 9-21 uur: 0800-0422 (gratis).
Bron: http://formulier.werkenbijdemarine.nl/systeem/

Daar kunnen ze je vast ook verder helpen. Op die site staat ook een contactformulier.

Succes O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Hoe makkelijk wil je het hebben...? Denk ik dan...  ::) 0098


hanjoaz

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Ik hoorde dit zojuist van mijn chef  ;)

' D-DBBO heeft bij de gehouden briefingen (marine) de datum 01-11-2010 genoemd als transitie datum'
Zou het nu eindelijk zo ver zijn ???

Vandaag ook te horen gekregen 01-11-2010 de eerste omklap en op 01-01-2011 de 2e omklap. 2e omklap heeft weer met de centjes te maken. Verder vacatures van planners zijn zo goed als gevuld. Kijken wat de volgende vacatures worden.


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
De volgende vacatures zijn voor de wat hogere functies. Denk hierbij aan beveiligingsadviseurs en dergelijke. Schaaltje's 8, 9 en 10.

(ik had toch door moeten leren)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


sylvester1986

  • Gast
Klopt, ik hoorde verder naast 01-11-2010 ook 01-01-2011 vallen, maar kreeg ff niet mee waar dat dus om ging.
Het voorlopige reorganisatieplan (VRP) is sinds 03-09-2010 het definiteve reorganisatieplan (DRP)