Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 338629 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Ik hoor steeds vaker dat als het zo doorgaat DBBO in oktober failliet zou zijn, weet iemand hier iets meer van?


stammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 952
  • Het moet, dus het kan!
Lees net een interview met Kolonel van de Sar, Commandant van de KMS in Weert, dat de KMS en Schietbaan Budel dicht gaan.
Weer 2 locaties minder voor DBBO.
Zou gaan verhuizen naar Ermelo.

De spoeling word steeds dunner :(


arie1985

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
  • Meer hulp dan alleen, daar red je levens mee
Ik zit zelf dan bij eindhoven maar nieuw milligen gaat dicht, leeuwarden ect


stammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 952
  • Het moet, dus het kan!
wat gaat er dicht bij nw milligen?
garderen, stroe of aocs?
en wat gaat er dicht in leeuwarden?

Zijn dat bevestigde berichten of via de tam tam?


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Lees net een interview met Kolonel van de Sar, Commandant van de KMS in Weert, dat de KMS en Schietbaan Budel dicht gaan.
Weer 2 locaties minder voor DBBO.
Zou gaan verhuizen naar Ermelo.

De spoeling word steeds dunner :(

Ben wel benieuwd naar dit interview, waar stond dit in?
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


sylvester1986

  • Gast
@ bozo,

Militaire opleidingen dicht

ERMELO -  De Koninklijke Militaire School (KMS) in Weert en legerplaats Budel gaan sluiten. Alle opleidingsonderdelen daar verhuizen naar legerplaats Ermelo.

Volgens de KMS-commandant moet de landmachttop het sluitingsplan nog wel inbrengen in de commissie die in juli een pakket van bezuinigingsmaatregelen voorlegt aan minister Hans Hillen. „Het is dus nog niet definitief. Maar het zelfvertrouwen dat ik in april nog had, is wel een stuk minder geworden”, liet hij weten. De Landmacht bevestigt het vermoeden van de commandant niet, zo meldt het Eindhovens Dagblad.

Bron:telegraaf


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
@sylvester1986: Bedankt, ben benieuwd of dit daadwerkelijk gaat gebeuren...bijzonder vervelend voor de bewakinggroep Weert en Budel als dit klopt, maar voor ons in Ermelo zou dit een stuk zekerheid voor de toekomst betekenen.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


arie1985

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
  • Meer hulp dan alleen, daar red je levens mee
ik heb zo iets gehoord over sluiten van een basis ik weet natuurlijk niet of dat waar is.


Falcor

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Weet iemand eigenlijk wat het gemiddelde basisloon is van een burger DBBO'er?
van beveiliger tot wachtcommandant..
of heb ik de zoekfunctie niet goed gebruikt nu


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Burgerpersoneel DBBO in operationele dienst wordt betaald naar het Inkomensbesluit Burgerambtenaren Defensie (IBBAD). Onderstaand de minimale en maximale vergoeding per loonschaal. (brutobedragen, excl onregelmatigheidtoelage, excl reiskostenvergoeding, excl 8% vakantiegeld, excl eindjaarsuitkering) De huidige onregelmatigheidstoelage in regio Noord bedraagt ongeveer 32%, reiskostenvergoeding woon-werkverkeer bedraagt € 0,25 /km

Salarisschaal 3: € 1.514 - € 2.131
medewerker postbehandeling, semistatisch archief, tekstverwerking, BEVEILIGER

Salarisschaal 4: € 1.547 - € 2.241
medewerker administratieve ondersteuning, elektromonteur, arrestantenbewaker, medewerker facilitaire dienst, kok, BEVEILIGER 1E KLASSE/PATROUILLE-COMMANDANT

Salarisschaal 5: € 1.608 - € 2.355
secretaresse, gasturbinehersteller, medewerker bibliotheek en documentatie, onderhoudstechnicus, HOOFDBEVEILIGER/WACHTCOMMANDANT
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!