Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)

Auteur Topic: Beveiliging Defensie / Defensiebrede Bewakings- en Beveiligingsorganisatie (DBBO)  (gelezen 336870 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reken maar niet op vacatures, want ze hebben net alle particuliere beveiligers wegbezuinigd die werkzaam waren binnen het DBBO en die moeten wij nu opvullen.


berry

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
jammer ik woon zelf in joure zijn daar ook helemaal geen vacatures


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
jammer ik woon zelf in joure zijn daar ook helemaal geen vacatures

Dit soort wissewasjes kunnen wat mij betreft verder via PM!  O0


sylvester1986

  • Gast
Zojuist gehoord dat DBBO media 2012/2013 toch weer particuliere beveiliging in wil huren. 98uiye


sylvester1986

  • Gast
Zojuist gehoord dat DBBO media medio 2012/2013 toch weer particuliere beveiliging in wil huren. 98uiye


Bull-Terrier

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Ze zijn er in Den Haag ook achtergekomen dat een ingehuurde beveiliger van Trigion goedkoper is dan een bewapende beveiliger van DBBO.
Nu zitten er collega's van DBBO b.v. aan de poort of in een loge ( gewapend ) terwijl dat net zo goed een particulier beveiliger kan zijn.
Dus het zal er wel op uit draaien dat wij straks alleen nog puur voor de interventie zijn en verder niet.
Oftewel ze gaan gewoon nog verder inkrimpen, minder beveiligers in dienst van DBBO betekent, minder ziekte verzuim, minder IBT docenten nodig, minder eindejaars uitkering, minder gratificaties enz.  >:(


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Den Haag werkt al jaaaren met part. bev. Vooral met G4S.


Bull-Terrier

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
Den Haag werkt al jaaaren met part. bev. Vooral met G4S.
Dat klopt, Soesterberg ook.
Maar ik denk dat ze dat nog verder gaan doorvoeren.
Ze gaan bepaalde taken van ons schrappen zodat er minder mensen nodig zijn binnen DBBO, en die worden dan uitbesteed aan particuliere beveiligers


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Ze gaan bepaalde taken van ons schrappen zodat er minder mensen nodig zijn binnen DBBO, en die worden dan uitbesteed aan particuliere beveiligers

Tja, ik ken dat balletje maar al te goed! Ik weet precies hoe het rolt.. ;D Zorgen dat je op een Cat. 1 object komt te werken, of worden die ook al niet meer gespaard?


sylvester1986

  • Gast
Leuk voor de particuliere beveiligers die in het kader van de bezuinigingen dit jaar weg zijn gestuurd.