Fotograaf met optische- en geluids signalen

Auteur Topic: Fotograaf met optische- en geluids signalen  (gelezen 17747 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #40 Gepost op: 29 juli 2008, 21:35:04
Hij haalt inderdaad flinke snelheden.. Ik hou hem op de scooter niet bij.

De politie houdt hem denk ik gewoon de hand boven het hoofd denk ik..
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #41 Gepost op: 29 juli 2008, 21:45:25
De politie houdt hem denk ik gewoon de hand boven het hoofd denk ik..

Dat is een aardige beschuldiging. Waar baseer je dat op?


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #42 Gepost op: 29 juli 2008, 21:49:42
haha ja vast, want hij is zo te zien van een enorme toegevoegde waarde.....

wat ik me wel kan voorstellen is dat het weinig zin heeft om iemand met bepaalde geestelijke beperkingen te straffen voor iets waarvan hij totaal niet inziet dat het fout is (ontoerekeningsvatbaarheid). Maar dan staan er andere wegen voor open (hulpverlening etc.). En wie weet is men daar al láng mee bezig. Alleen gaat het soms niet zo snel als we zouden willen.
greetz,  Enrique


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #43 Gepost op: 29 juli 2008, 22:13:26
Dat is een aardige beschuldiging. Waar baseer je dat op?

Volgens hem mag hij van een hoofdagent met OGS rijden.. Ik noem geen namen maar Niels weet ook wel wie ik bedoel.
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #44 Gepost op: 29 juli 2008, 22:18:08
Volgens hem mag hij van een hoofdagent met OGS rijden.. Ik noem geen namen maar Niels weet ook wel wie ik bedoel.

Aha, al met al na alles wat je over die fietsende pipo hebt geschreven durf je wel een beschuldiging te doen naar aanleiding van wat hij heeft gezegd?  ::)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #45 Gepost op: 29 juli 2008, 22:28:33
:) tja, en al ZOU een hoofdagent dat hebben gezegd (wat ik op basis van het bovenstaande niet aannemelijk acht).... dat legaliseert natuurlijk helemaal niks.
greetz,  Enrique


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #46 Gepost op: 29 juli 2008, 22:52:35
Fantastisch dit onderwerp. Na jaren overleg en slap . . . . . . . vanuit Den Haag hebben de reddingsbrigades in Nederland het eindelijk voor elkaar voor een legaal gebruik van OGS. Het jarenlange gedoogbeleid is op dit forum regelmatig discussie punt geweest en nu hebben we de fotograaf met OGS.

 ;D Volgens welke brancherichtlijn gebruikt hij OGS?  ;D

Sorry, maar ik kan dit niet echt serieus nemen. Laat die man lekker gaan. Hij loopt eerdaags vanzelf tegen de verkeerde aan. Of de verkeerde tegen hem aan.

Ik heb jaren geleden (oke de vorige eeuw was het zeker) ook met zulke prullaria op mijn fiets rondgereden. Alleen was dat op Lullakochtend en er was geen agent die maar ook één vinger opstak. Zo zal de hermandad nu ook niet tegen dit persoon optreden.

 ;D Geeft overigens wel het nivo aan van alles wat boven het kanaal zit. Als ie groter is neemt ie een shovel van Corus en gaat door het dorp Heemskerk rijden.  ;D

RR (hij zakt toch niet af door de Velsertunnel op z'n fiets?)
Elke hulpverlening start met communicatie.


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #47 Gepost op: 29 juli 2008, 23:00:06
Ik heb dit topic alleen gestart om te vragen of jullie weten of de wetgeving hier iets aan kan doen. Het gaat er mij om dat die 'gek' gewoon zijn OGS misbruikt om eerder bij een melding te zijn dan de brandweer (al snap ik hier niet het nut van)

Ik wist niet dat een simpele vraag zo'n discussie op gang zou brengen ;D
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #48 Gepost op: 30 juli 2008, 00:10:05
Een aantal opmerkingen over een trein en dergelijke verwijderd.


;D Geeft overigens wel het nivo aan van alles wat boven het kanaal zit. Als ie groter is neemt ie een shovel van Corus en gaat door het dorp Heemskerk rijden.  ;D

RR (hij zakt toch niet af door de Velsertunnel op z'n fiets?)

* is even een glaasje water drinken enzo ;D ;D, ik zeg ook altijd, alles boven het kanaal ..... 8)*


met een grove korrel zout hè 8)]



Volgens hem mag hij van een hoofdagent met OGS rijden.. Ik noem geen namen maar Niels weet ook wel wie ik bedoel.

En dus als hij dat zegt .... Dat hij van een hoofdagent het mag, dan houd de politie zijn hand boven zijn hoofd .... Nou het zal wel, maar dat gespeculeer daar hebben dus niets aan.
 ::)

Groet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Rowin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #49 Gepost op: 30 juli 2008, 00:19:35
*Is druk opzoek naar een foto van deze fiets die ergens op mijn computer moet staan...*

Heb er wel is vaker over gehoord ja, en dus ook de fiets gezien, maar kan hem nu niet meer vinden :(
Ga snel weer verder zoeken, als k hem heb post k hem meteen!  ;D