Slechte ervaringen met bondskleding

Auteur Topic: Slechte ervaringen met bondskleding  (gelezen 2841 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Gepost op: 4 augustus 2008, 13:56:27
Elke keer als ik, of m'n brigade iets bestelt krijg ik weer iets anders.  :|

Heb ondertussen drie verschillende bondsbroekjes met Reddingsbrigade, REDDINGSBRIGADE en reddingsbrigade er op en ook nog eens in verschillende kleuren rood. De nieuwe polo's zijn wel beter als de oude, voorkant logo gestickt en op de achterkant Reddingsbrigade. Een collega bestelde hem ook maar bij hem stond er REDDINGSBRIGADE op de achterkant. Ook de gewone T-shirts zijn niet allemaal gelijk, bij de één is het logo gedrukt, en bij de ander is het logo een (grote) badge (over het oude logo heen?).

Kortom, de uniformiteit is alsnog ver te zoeken, aangezien ook veel mensen nog met de oude logo's lopen.  :| Wanneer gaat de kleding 'ns echt via de bond lopen?


343, never forget.


NielsBlokie

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 23 september 2008, 18:21:09
Klopt, dat idee heb ik ook. Maar ik meen echter te hebben gehoord dat die badge op de shirts een 'vernieuwing' is. En omdat er nog oude shirts over zijn, neem ik aan dat ze er maar alvast overheen gestickt zijn...

Overigens vind ik de stof ook veel te dun, maargoed, dat ter zijde.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #2 Gepost op: 24 september 2008, 11:05:10
Zandvoort heeft het zelf opgelost:

http://www.zrb.info/index.php?item=nieuws&id=209

Ik vind het er stukken beter uitzien dan de 'reguliere' bondskleding. De kleur geel valt goed op en past ook prima bij de reflecterende jassen.

Maar goed, als iedere brigade z'n eigen kledingpakket gaat samenstellen is de uniformiteit straks alsnog ver te zoeken...
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #3 Gepost op: 25 september 2008, 11:01:55
Ik moet zeggen dat metname de polo-shirts van Zandvoort errug mooi en netjes en professioneel er vind zien..  
Ik moet zeggen dat ik schrok van de prijzen van dit soort shirts...


donblondie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
Reactie #4 Gepost op: 29 september 2008, 16:08:04
Ik vind de polo's van RB Zandvoort niet mooi, en dan met name de rode band ter hoogte van de navel.. :o


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #5 Gepost op: 29 september 2008, 23:03:35
Ik vind de polo's van RB Zandvoort niet mooi, en dan met name de rode band ter hoogte van de navel.. :o
Ieder z'n smaak. ;) Het mag voor jou dan niet mooi zijn, het is wel vreselijk praktisch. Je hoeft mensen nl. niet te verplichten de rode shorts te dragen of kunnen het shirt over hun wetsuit aantrekken, geel met rood is het immers toch al! O0
343, never forget.