Nieuwe ambulance voor Brandweer Londerzeel (B)

Auteur Topic: Nieuwe ambulance voor Brandweer Londerzeel (B)  (gelezen 6832 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #10 Gepost op: 29 november 2003, 07:48:02
O Jan, jij zag dat ook? Ik dacht dat ik het verkeerd begreep, maar dan valt het mee. :P
De rechtse deur gaat open en daar zit inderdaad de brancard achter...

Verder over de spiegelflitsers, weet iemand waarom ze stijl staan en niet plat liggen? Is dat voor de zichtbaarheid?
Ben benieuwd.

Christian


Nick

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 29 november 2003, 10:41:06
Een hele mooie wagen!


firemanr

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 29 november 2003, 13:22:03
Ronald, het is niet erg dat je rechts of links moet liggen, maar het viel gewoon op en daarnaast is het wel leuk om te weten waarom dat is gedaan.

Christian
Dat betwist ik niet, Christian, het is ook geen kritiek op de vraag... ;)
Bovenal wilde ik ook wel weten waarom er aan de zijkant geen deur aanwezig was. :D


Gunther

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 259
Reactie #13 Gepost op: 29 november 2003, 14:15:18
Bovenal wilde ik ook wel weten waarom er aan de zijkant geen deur aanwezig was. :D
Hoe bedoel je aan de zijkantgeen deur aanwezig? aan de rechter kant is er toch een deur?

Onze die normaal volgende week klaar is gaat er ongeveer zo uitzien zonder de zweeftafel en andere lampen:


De brancard gaat dezelfde zijn als die van BW Londerzeel. Het voertuig is een MB Sprinter 313CDI


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #14 Gepost op: 29 november 2003, 15:41:27
Maar op de foto's is dat niet te zien.

Christian


jan-02

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 29 november 2003, 23:00:38
Maar bovenal is en blijft het een mooie auto!


Gunther

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 259
Reactie #16 Gepost op: 30 november 2003, 12:36:46
Maar op de foto's is dat niet te zien.

Christian

Als je links van de sunction unit kijkt zie je de schuifdeur, maar het moet idd wel opvallen.


chevy freak

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 19 december 2003, 21:47:22
Gefeliciteerd met de nieuwe wagen maar moet wel toegeven dat het een rare indruk geeft dat de brancard rechts zit maar ik betwijvel dat de schuifdeur recht wel toegankelijk is kan ik niet goed zien.


firemanr

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 20 december 2003, 01:14:07
Gefeliciteerd met de nieuwe wagen maar moet wel toegeven dat het een rare indruk geeft dat de brancard rechts zit maar ik betwijvel dat de schuifdeur recht wel toegankelijk is kan ik niet goed zien.


Dat bedoelde ik dus ook, plus het feit dat je de deur bijna niet zag zitten op die foto..... ;)


Bralo20

  • Gast