Ambulance kleding

Auteur Topic: Ambulance kleding  (gelezen 21040 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #30 Gepost op: 28 september 2016, 23:09:09
Citaat van: cavia link=msg=1449603 date=1475042834
Bij de 2 kleuren polo met strepen zou ik zeker aanraden om een shirt onder te doen. Die gaan giga schuren anders onder je kleren. Aan jas vindt ik een softshell zelf fijner dan een parka.

Hangt van de soort polo af, de nieuwere polos zijn zodanig gemaakt dat je geen last hebt van de reflectiestrepen, oude versie polos ''trekken'' vaak wat meer met reflectiestrepen over het lichaam wat vaak als onprettig wordt ervaren.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #31 Gepost op: 29 september 2016, 00:31:33
Ik vindt het nadeel vooral de naden tussen de kleurovergangen, die zijn dus dubbel en steken daardoor iets naar binnen waardoor het met veel bewegen dus schuurt over het lichaam, vooral op de plekken waar je met je armen tegen aan komt. Collega heeft tevens kale plekken op de strepen op zijn buik, die zit duidelijk te vaak met zn armen over elkaar  :D

En zorg dat de reflectiestrepen van de broek niet bij je knieën zitten als je op je knieën gaan zitten, dan ben je t bovenste reflectielaagje zo kwijt... ^-^


Ambubroeder

  • Ambulance verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 292
  • Be the change you want to see
Reactie #32 Gepost op: 30 oktober 2016, 12:32:33
heb alles gepast en jullie adviezen klopten allemaal!

Heb met name polo's met korte mouwen en 2 werkhemden met korte mouwen, 2 softshells, body warmer en een fleece trui. De rest aangevuld met werkhemden om te proberen


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #33 Gepost op: 9 november 2016, 22:18:06
Citaat van: robin89 link=msg=1454918 date=1477827153
heb alles gepast en jullie adviezen klopten allemaal!

Heb met name polo's met korte mouwen en 2 werkhemden met korte mouwen, 2 softshells, body warmer en een fleece trui. De rest aangevuld met werkhemden om te proberen
Succes met de kleding ;)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


Ambubroeder

  • Ambulance verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 292
  • Be the change you want to see
Reactie #34 Gepost op: 10 november 2016, 00:35:20
Citaat van: Joffry Ambu-Vpk link=msg=1456770 date=1478726286
Succes met de kleding ;)

Dank maar denk dat ik met andere zaken meer succes nodig heb (wennen, opleiding, assesments)