Groene brandweerwagen in Enschede - 25-08-2008

Auteur Topic: Groene brandweerwagen in Enschede - 25-08-2008  (gelezen 15229 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pyro_loe

  • Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 968
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #20 Gepost op: 26 augustus 2008, 18:43:17
Misschien ook leuk om er een paar dames in roze bluspak op te doen  ;D

cu,
Loe  O0
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation






MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #23 Gepost op: 31 augustus 2008, 09:33:34
Gisteren even naar Enschede gereden want daar hadden we nog wat op de verlanglijst staan en de kikker was een mooie reden om nu te gaan.



Later meer van deze trip op www.brandweervoertuigen.nl
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 31 augustus 2008, 10:07:35
Het lijkt net alsof in photoshop het groen door het rood is vervangen ;D


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #25 Gepost op: 31 augustus 2008, 10:09:50
Het lijkt net alsof in photoshop het groen door het rood is vervangen ;D

Nee het rood door het groen O0
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #26 Gepost op: 31 augustus 2008, 10:41:19
Misschien ook leuk om er een paar dames in roze bluspak op te doen  ;D

cu,
Loe  O0

Of een paar afgetrainde mannen in een mini-zwembroekje  waaraan een brandslang zit..................... O0


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #27 Gepost op: 31 augustus 2008, 10:43:01
Gisteren even naar Enschede gereden want daar hadden we nog wat op de verlanglijst staan en de kikker was een mooie reden om nu te gaan.

http://img509.imageshack.us/img509/6782/kikkerjy4.jpg

Later meer van deze trip op www.brandweervoertuigen.nl


Volgens mij zie ik nog een stukje rood onder de lichtbalk :P
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


IkWilbert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,495
  • BHV'er
Reactie #28 Gepost op: 11 september 2008, 13:11:20
Vandaag op mijn werk  ;)

Vals alarm op Wolvecamp-vleugel
Geplaatst door: Wendy van Til, donderdag 11 september 2008 12:41:22

Het brandalarm dat om circa kwart over elf vanmorgen afging in de Wolvecamp-vleugel op Saxion in Enschede was een vals alarm. Op de vierde verdieping had iemand een handbrandmelder ingeslagen, waarna de brandweer voorreed en de bhv'ers de vleugel ontruimden. Er was echter geen calamiteit te vinden.

Nadat het brandalarm klonk, kwamen de bhv'ers meteen in actie en verzochten alle aanwezigen in de vleugel naar buiten te gaan. Na enkele minuten was de brandweer ter plaatse. Twintig minuten na de brandmelding konden de studenten en medewerkers weer aan het werk. "Waarschijnlijk was het een geintje", zegt locatiemanager Agnes Capelle van het Facilitair Bedrijf.

Laura Wijleveld, ROC-studente mediavormgeving, had net pauze toen het alarm afging. "Er kwam een man die zei dat we allemaal naar beneden moesten, maar ik zag niet wat er loos was." Ook tweedejaars ict-beheer Mehmet Akman merkte kon geen oorzaak vinden voor het alarm. "Ik denk dan ook dat het een oefening was. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt."

Wie het brandalarm heeft laten afgaan, is onbekend. Saxion moet zelf de kosten, voor het voorrijden van de brandweerwagen, vergoeden.




http://www.sax.nu/Nieuws-overzicht/tabid/170/rtabid/137/newsid507/5052/Vals-alarm-op-Wolvecamp-vleugel/default.aspx


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #29 Gepost op: 11 september 2008, 13:18:14
Vandaag op mijn werk  ;)

Het brandalarm dat om circa kwart over elf vanmorgen afging in de Wolvecamp-vleugel op Saxion in Enschede was een vals alarm. Op de vierde verdieping had iemand een handbrandmelder ingeslagen, waarna de brandweer voorreed en de bhv'ers de vleugel ontruimden.

je werkt toch niet toevallig op de vierde verdieping he?  ::)  >:D ;)
Samen sterk in de hulpverlening!