Takelwagens

Auteur Topic: Takelwagens  (gelezen 101271 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #90 Gepost op: 11 januari 2011, 00:33:29
Waar zijn de takelwagen van Rotterdam eigenlijk onderdeel van KLPD of iets??? En weet iemand waar ik het beste contact kan openemen voor een stage op de politietakel???
Ik weet niet vanuit wat voor positie je zo'n stage wilt gaan lopen, middelbare scholier, beroepsopleiding etc. En waarvoor de stage bedoeld is, echt voor het beroep of maatschappelijk? Ik wil niet zeggen dat het niet mogelijk, is maar ik betwijfel ook of je zomaar bij de politie stage kan lopen op zo'n afdeling.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


jeremy1177

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #91 Gepost op: 11 januari 2011, 07:10:35
Ik heb zelf ook geen idee, ga het gewoon proberen, Ja heb nee kan je krijgen


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #92 Gepost op: 11 januari 2011, 13:24:06
Ja heb nee kan je krijgen

Als je 'ja' al hebt, hoef je het ook niet meer te vragen :P

Zorg wel dat je zelf alvast een idee hebt van wat je zou kunnen en willen doen bij die afdeling en wat je ervan wilt leren. Als je een helder doel voor ogen hebt, maakt dat je gesprek al een stuk concreter en heb je meer kans op succes O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


jeremy1177

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #93 Gepost op: 11 januari 2011, 21:55:23
Helaas is het niet mogelijk, hier rijden ze niet de gehel dag op de takel maar gaan ze alleen op oproepen rijden


Blauwie

  • ZUID-HOLLAND ZUID
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,494
  • IC verpleegkundige i.o. | vrijwillige brandweer
Reactie #94 Gepost op: 12 januari 2011, 21:42:24
Helaas is het niet mogelijk, hier rijden ze niet de gehel dag op de takel maar gaan ze alleen op oproepen rijden

Heb je dan niet wat anders geprobeert bij de Verkeerspolitie?
Brandweer Papendrecht


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #95 Gepost op: 13 januari 2011, 07:30:21
Heb je dan niet wat anders geprobeert bij de Verkeerspolitie?

PM ?  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jeremy1177

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #96 Gepost op: 15 januari 2011, 21:23:30
Heb je dan niet wat anders geprobeert bij de Verkeerspolitie?

nee, denk dat ik daar helemaal niet binnen kom


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #97 Gepost op: 16 januari 2011, 01:54:00
Het is voor burgers heel lastig om een stage te lopen bij de politie en daar is een reden voor. Ook het personeel van de takelafdeling en ook het personeel van de verkeerspolitie komt nu eenmaal in gevaarlijke situaties. Dat kan een melding zijn, dat kan een agressieve klant zijn maar dat kan ook maar je kan maar zo aangereden worden langs de snelweg. Dat ligt verzekeringstechnisch heel moeilijk. Er zijn wel een aantal korpsen die af en toe een burger laten meerijden maar dat is dan ook echt maar voor een dag en niet langere periode.

Dan kan je nog beginnen over geheimhoudingsplicht etc. want tijdens de briefings en in de dienst kan je een hoop te weten komen wat niet voor ieders oren bedoeld is enzovoort.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #98 Gepost op: 16 januari 2011, 01:55:06


Dienst: Regiopolitie Amsterdam
Bureau: Dienst Facilitaire Service (DFS) Eenhoorn
Soort voertuig: Kraanwagen
Wagenparknummer: 9612
Merk & type: MAN TGL
Kenteken: BX-FJ-23
Byzonderheden: Voorzien van led lichtbalk en rode flitsers in de steunpoten. Een van de nieuwste kranen in Amsterdam.

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #99 Gepost op: 16 januari 2011, 10:13:17
Het is voor burgers heel lastig om een stage te lopen bij de politie en daar is een reden voor. Ook het personeel van de takelafdeling en ook het personeel van de verkeerspolitie komt nu eenmaal in gevaarlijke situaties. Dat kan een melding zijn, dat kan een agressieve klant zijn maar dat kan ook maar je kan maar zo aangereden worden langs de snelweg. Dat ligt verzekeringstechnisch heel moeilijk. Er zijn wel een aantal korpsen die af en toe een burger laten meerijden maar dat is dan ook echt maar voor een dag en niet langere periode.

Dan kan je nog beginnen over geheimhoudingsplicht etc. want tijdens de briefings en in de dienst kan je een hoop te weten komen wat niet voor ieders oren bedoeld is enzovoort.

Ik weet dat je in A-A een verklaring moet ondertekenen als je een dag wil meekijken. Deze verklaring houdt oa in dat alles wat je heb gezien en gehoord valt onder het geheimhouidngsplicht.
Je mag ook niet meedraaien op eem noodhulpdienst, alleen op een surv. dienst of back-upvtg.