(Particuliere) Beveiligingsvoertuigen

Auteur Topic: (Particuliere) Beveiligingsvoertuigen  (gelezen 131640 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Gepost op: 30 september 2005, 21:26:08
Hier kunt u uw foto's plaatsen van voertuigen van (Particuliere) Beveiligingsorganisaties.

Bij het plaatsen van foto's graag het volgende rijtje met voertuigggevens hanteren.
Kopieer onderstaande code. Vul op de plaats van de golfjes de gegevens in en voila, daar is uw rijtje. De gegevens staan dan netjes onder elkaar :)


[pre][size=10pt]
Dienst:                    ~
Roepnummer:                ~
Soort voertuig:            ~
Merk en type:              ~
Overige bijzonderheden:    ~
[/size][/pre]

Doel hiervan is dat foto's niet zomaar klakkeloos worden neergezet, maar dat dat even wat meer moeite wordt gedaan om info te achterhalen. Hiermee wordt de voertuigencategorie ook veel informatiever O0

Je zult niet altijd alle gegevens weten van een voertuig. Plaats in ieder geval wel het hele lijstje. Mogelijk heeft een ander forumlid wel gegevens over het voertuig, welke later toegevoegd kunnen worden.

Houdt bij het plaatsen van foto's a.u.b. rekening met de Boardregels

Maarten.
moderator




Dan hier mijn bijdrage, niet alles uit Nederland hopelijk stoort dat niet al teveel  ;D ;D ;D ;D ;D

Renault Kangoo Falck Security Nederland


Renault Megane Scenic Falck Zweden


Opel Zafira Falck Denemarken


Chevrolet takelwagen Falken Noorwegen




N9213Q

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 3 oktober 2005, 18:49:44
Particuliere beveiliging op Rotterdam Airport:



Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 11 april 2006, 18:41:09
Hierbij nogmaals een voertuig van de bedrijfsbeveiliging van de bloemenveiling hier in Aalsmeer (de VBA)
Deze beveiliging doet sinds korte tijd ook het industriegebied er naast. Ook helpen zij de politie vaak met bijvoorbeeld aanrijdingen in de buurt (Legmeerdijk n231) van, of op het terrein van de bloemenveiling. Ze hebben daarvoor een speciale aanhanger met allerlei materialen erop, zoals afzetmateriaal, maar ook zandkorrels en olie lek bakken.

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #3 Gepost op: 11 april 2006, 19:01:11
Hierbij nogmaals een voertuig van de bedrijfsbeveiliging van de bloemenveiling hier in Aalsmeer (de VBA)
Deze beveiliging doet sinds korte tijd ook het industriegebied er naast. Ook helpen zij de politie vaak met bijvoorbeeld aanrijdingen in de buurt (Legmeerdijk n231) van, of op het terrein van de bloemenveiling. Ze hebben daarvoor een speciale aanhanger met allerlei materialen erop, zoals afzetmateriaal, maar ook zandkorrels en olie lek bakken.




Is dat industrieterrein openbaar terrein of gesloten? Anders zal de politie er niet blij mee zijn dat de VBA daar met blauw-blauw gaat staan bij een aanrijding. Wel goed dat ze meewerken in de hulpverlening vind ik. Hoe ver gaan de bevoegdheden van die lui? Zijn het beveiligers of meer dan dat?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 11 april 2006, 19:19:56
Dat industrieterrein is openbaar terrein, bij de aanrijdingen staan ze vaak alleen met de arrowstick aan, het blauw mag alleen gevoerd worden op eigen terrein. Volgens mij zijn het gewone beveiligers en meer niet, over een eventuele cursus ogs weet ik niets  ;) Weet wel dat ik hun vorige voertuig (een MB VIto) mooier vond ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #5 Gepost op: 11 april 2006, 20:06:46
Dat industrieterrein is openbaar terrein, bij de aanrijdingen staan ze vaak alleen met de arrowstick aan, het blauw mag alleen gevoerd worden op eigen terrein. Volgens mij zijn het gewone beveiligers en meer niet, over een eventuele cursus ogs weet ik niets  ;) Weet wel dat ik hun vorige voertuig (een MB VIto) mooier vond ;)
foto?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #6 Gepost op: 11 april 2006, 20:16:11
Heb ik niet! Ze reden die bus zovaak in elkaar dat hij er bijna nooit was. Deze heeft ook al vijf nieuwe deuren gehad, nieuwe lichtbalk, noem het maar op! (Er zijn trouwens twee identieke, de 250 en de 251) De Peugeot Partner die ze hadden is ook plat / in de soep gedraait.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 6 januari 2007, 16:52:02
Hierbij een geupdate voertuig van dezelfde VBA bedrijfsbeveiliging als waar we het al eerder over hebben gehad. Nu in een nieuw (gestickerd) jasje.

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Carv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 540
Reactie #8 Gepost op: 6 januari 2007, 17:35:42
Ik vind het maar raar.

Die balk op het dak en dat stopbord hebben toch geen enkel nut?


DanielB

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 6 januari 2007, 18:32:42
Ik vind het maar raar.

Die balk op het dak en dat stopbord hebben toch geen enkel nut?

FloraHolland loc. Rijnsburg heeft een Mercedes Vito die uitgerust is met een zwaaibalk (dubbel blauw en dubbel oranje in één zwaaibalk) en stopbord en het familielid dat daar werkt zegt dat ze het toch echt wel als nuttig ervaren, aangezien ze daar ook eerste hulpverleningstaken hebben en het soms wel handig is om 'voorrang te vragen' (bijvoorbeeld bij een reanimatie). Licht en geluid geven toch aan dat er iets niet goed is en ze dus haast hebben... :)

Wat betreft het stopbord, ze doen op dezelfde locatie ook snelheidscontroles en kunnen altijd iemand die afwijkend gedrag vertoond naar de kant wezen of verzoeken te stoppen d.m.v. dat bord...