(Particuliere) Beveiligingsvoertuigen

Auteur Topic: (Particuliere) Beveiligingsvoertuigen  (gelezen 133341 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Wesley.

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #90 Gepost op: 12 juni 2010, 10:22:15
En is dit voertuig ook al ge-her-signaleerd? Of heeft dit voertuig nogsteeds blauwblauw?

De 250 blijft blauwblauw voor het begeleiden van externe hulpdiensten.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #91 Gepost op: 12 juni 2010, 19:00:57



Dienst: Flora Holland Bedrijfsbeveiliging lokatie Aalsmeer
Roepnummer: 251
Soort voertuig: Surveillance            
Merk en type: Renault Traffic
Overige bijzonderheden: Inmiddels amber signalering, traffic advisor, stoptransparanten en wielklemmen aan boord, tevens EHBO benodigdheden




ik wilde 'm net gaan posten. 't was mij van de week ook al opgevallen toen die gasten hun avondeten gingen halen. Dit deden ze normaal ook toen het nog blauwe signalering had.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #92 Gepost op: 12 juni 2010, 22:26:15
Dat zou ik zeggen: zet er een tweekleurig balkje op :)

Afhankelijk van waar je het voertuig voor gebruikt op dat moment, kan je de gewenste kleur inschakelen. En je voldoet nog aan de regeling OGS ook (wat zij in principe niet hoeven natuurlijk).
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #93 Gepost op: 13 juni 2010, 07:31:51
Dat zou ik zeggen: zet er een tweekleurig balkje op :)

Afhankelijk van waar je het voertuig voor gebruikt op dat moment, kan je de gewenste kleur inschakelen. En je voldoet nog aan de regeling OGS ook (wat zij in principe niet hoeven natuurlijk).

Dan blijf je met het probleem zitten waarom blauw er (meer dan vermoedelijk) af is gehaald
Het aanwezig cq. de beschikking hebben over een voor direct gebruik gereed zijnde blauwe zwaailamp. Als je daar mee op de openbare weg wilt rijden zul je aangewezen hulpdienst moeten zijn.
Ga er eigenlijk stiekem wel vanuit dat ze alsnog een (losse) blauwe magneetlamp ergens in het voertuig hebben liggen  ;) ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Wesley.

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #94 Gepost op: 13 juni 2010, 09:48:09
Dan blijf je met het probleem zitten waarom blauw er (meer dan vermoedelijk) af is gehaald
Het aanwezig cq. de beschikking hebben over een voor direct gebruik gereed zijnde blauwe zwaailamp. Als je daar mee op de openbare weg wilt rijden zul je aangewezen hulpdienst moeten zijn.
Ga er eigenlijk stiekem wel vanuit dat ze alsnog een (losse) blauwe magneetlamp ergens in het voertuig hebben liggen  ;) ;D

Ze zijn er mee bezig om het terug te draaien, omdat er grote nadelen zijn om geen voorangsvoertuig meer te zijn ( blauwe kappen zijn er zo weer op geschroeft) ;). Maar zo iets kost tijd...................
En anders als het zo blijft een tip: koop geen bus meer maar een personenvoeruig en zet daar een sirene en een losse blauwe zwaailamp op.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #95 Gepost op: 13 juni 2010, 12:26:43
Dan blijf je met het probleem zitten waarom blauw er (meer dan vermoedelijk) af is gehaald
Het aanwezig cq. de beschikking hebben over een voor direct gebruik gereed zijnde blauwe zwaailamp. Als je daar mee op de openbare weg wilt rijden zul je aangewezen hulpdienst moeten zijn.
Ga er eigenlijk stiekem wel vanuit dat ze alsnog een (losse) blauwe magneetlamp ergens in het voertuig hebben liggen  ;) ;D

Als alle spullen die je op het dak schroeft transparant zijn, weet 'niemand' dat je óók blauw op het dak hebt.
De schakelaar moet dan maar ergens onder het dashboard verstopt worden ;D
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #96 Gepost op: 13 juni 2010, 14:38:09
Dan blijf je met het probleem zitten waarom blauw er (meer dan vermoedelijk) af is gehaald
Het aanwezig cq. de beschikking hebben over een voor direct gebruik gereed zijnde blauwe zwaailamp. Als je daar mee op de openbare weg wilt rijden zul je aangewezen hulpdienst moeten zijn.
Ga er eigenlijk stiekem wel vanuit dat ze alsnog een (losse) blauwe magneetlamp ergens in het voertuig hebben liggen  ;) ;D

Kan me zo voorstellen dat er wellicht een keer een incidentje is geweest op de openbare weg (tegen gehouden door burger, of gebruik gemaakt van blauw buiten het terrein). En dat men daarom nu voor oranje heeft gekozen voor de buiten terreinen. Buiten het feit dat het idd wettelijk gezien niet mag ;)


Wesley.

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #97 Gepost op: 13 oktober 2010, 18:33:20
Dienstvoertuig 251 is nu voorzien van een losse enkele blauwe zwaailamp zodat hij gewoon nog steeds externe hulpdiensten kan begeleiden


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #98 Gepost op: 15 oktober 2011, 20:41:29


Dienst: Flora Holland
Lokatie: Naaldwijk
Soort voertuig: Dienstbus Bedrijfsbeveiliging
Wagenparknummer: 203
Merk & type: Renault Traffic
Kenteken: 18-VLB-1
Byzonderheden: Geen signalering.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #99 Gepost op: 16 oktober 2011, 07:35:07
Verzoek om alle normale (eigen foto's) & bijzondere (bijv. van internet) van beveiligingsvoertuigen hier te plaatsen. Voor voertuigen met BZK-achtige strepen hebben we een eigen topic ! http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=15008.260

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !