Luchthaven Autoriteit

Auteur Topic: Luchthaven Autoriteit  (gelezen 172419 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #70 Gepost op: 23 maart 2011, 19:02:07


Heey Volvo,


Bedankt voor de handige tip maar hoe kan ik dat doen , en nog een vraag je hoe kan ik een foto erbij zetten .

Jaa dat was ontzettend leuk en mooie uitzicht ! ( wist je dat als het helder weer is dat je vliegtuigen boven Duitsland ziet hangen ) als je in de toren zit !
Als je op een bericht gaat staan, zie je Quote staan, dan kom je in het zelfde venster waar je je normale berichten ziet. Als je naar beneden scrolt, zie je de eerder geposte berichten, en daar staat bij Voeg citaat toe. Als je daaropdrukt verschijnt het bericht in het venster.

Foto's plaats je door op het plaatje te klikken onder 'vetgedrukte-knop'. Dan krijg je dit te zien, hiertussen in plaats je de link van de foto en dan moet het werken als het goed is.  O0
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Mospl

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #71 Gepost op: 23 maart 2011, 20:10:50
Hey Jaan1436 ;)
Vanuit de toren zie je veel maar visueel zie je echt geen kisten boven Duitsland ;)

Niet teveel je eigen website promoten he  >:D

Zo te zien moet jij mij vast kennen " Jaan1436 " ?

Nou als je het goed had opgevat zij ik als het helder weer is en ik spreek uit ervaring ;) !


Vind je het een probleem opleveren haha sterkte !


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #72 Gepost op: 23 maart 2011, 20:55:17

Zo te zien moet jij mij vast kennen " Jaan1436 " ?

Nou als je het goed had opgevat zij ik als het helder weer is en ik spreek uit ervaring ;) !


Vind je het een probleem opleveren haha sterkte !
Weet wie wat als beroep heeft hier, kan je nog gek van opkijken...  e050


Gast

  • Gast
Reactie #73 Gepost op: 23 maart 2011, 23:51:41
Nou als je het goed had opgevat zij zei ik als het helder weer is en ik spreek uit ervaring ;) !

Ik ook ;) en ik kan je verklappen, zelfs een B747 zie je bij helder weer niet eens meer voorbij Amersfoort.... zo'n stipje wordt echt steeds kleiner hoor... we zien ze dan alleen nog op de radar   ^-^  8)

Weet wie wat als beroep heeft hier, kan je nog gek van opkijken...  e050

Precies  0098  0098


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #74 Gepost op: 5 april 2011, 16:21:10


Inderdaad Jerommeke sterker nog ze kunnen de schiphol pas van de Koninklijke Marechaussee innemen , tenzij ze de regels hebben overtreedt en 1 van de gele kanarie's dat heeft gezien .
Klopt. Been there. ;D Het Wetboek van Strafvordering conflicteert nog wel eens met de regels van de AAS. ;) Duurde maar 10 minuten en toen had ik mijn pas al weer terug. Uiteraard wel met een formele waarschuwing van de P1 op zak die volgens de AAS regels geheel terecht was! Maar ja, volgens Strafvordering stond ik in mijn recht. Soms wat ingewikkeld.


Mospl

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #75 Gepost op: 5 april 2011, 16:29:01
Ik ook ;) en ik kan je verklappen, zelfs een B747 zie je bij helder weer niet eens meer voorbij Amersfoort.... zo'n stipje wordt echt steeds kleiner hoor... we zien ze dan alleen nog op de radar   ^-^  8)

Precies  0098  0098

Dan weet ik het niet in welke toren jij hebt gezeten .

"Verrekijker"
tevens is het niet toegankelijk voor onbekende mensen !


Gast

  • Gast
Reactie #76 Gepost op: 5 april 2011, 16:30:04
Ja, ik ook.


Mospl

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Reactie #77 Gepost op: 5 april 2011, 16:30:58

Ik weet niet waar jij het over hebt ik heb het als je in de toren zit he !

Oh sven dat is wel jammer maar wel mooi, om te horen dat je hem weer terug hebt .

En als wat werk je ? wanneer is dat gebeurt .


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Reactie #78 Gepost op: 5 april 2011, 17:17:13

Oh sven dat is wel jammer maar wel mooi, om te horen dat je hem weer terug hebt .

En als wat werk je ? wanneer is dat gebeurt .
Inmiddels zit ik veilig in de meldkamer van de Marechaussee. Het is al weer wat jaren geleden.


TAS-716

  • Werkzaam op brandweervoertuigen-gebied
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
Reactie #79 Gepost op: 12 april 2011, 21:06:07
http://img862.imageshack.us/img862/7649/dscn1177.jpg

Dienst: Rotterdam Airport
Afdeling: Authority
Soort voertuig: Dienstvoertuig C3
Merk & type: Toyota Landcruiser
Kenteken: 90-DS-ZN
Byzonderheden:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.