Ambulances Defensie

Auteur Topic: Ambulances Defensie  (gelezen 48752 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Job45

• EHBO - VPK
  • Forum gebruiker
Reactie #80 Gepost op: 11 mei 2018, 19:54:31
http://www.tamlans.fi/wp-content/uploads/2016/09/unnamed3-1657x1013.jpg

en de directe link

Zijn deze voertuigen al afgeleverd, ik had er nog niets over gehoord/gelezen.  998765
Oogt inderdaad Nederlands, maar komen mij niet bekend voor. De foto lijkt ook meer een model dan werkelijkheid. De defensie site noemt het volgende:
Citaat
Er komen verschillende uitvoeringen van het voertuig. Het basismodel is matgroen. De EOD-uitvoering is grijs met reflecterende ‘striping’. De uitvoering van de Koninklijke Marechaussee is blauw-wit. Zowel de EOD- als de marechausseeversie krijgen een installatie voor licht- en geluidssignalen (zwaailicht en sirene). Ook hebben ze matrixborden voor het geven van  aanwijzingen.
Hier wordt ook niet gerept over een ambulance-uitvoering.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.

mark hes

• Senior gebruiker
Reactie #81 Gepost op: 11 mei 2018, 22:43:39
Oogt inderdaad Nederlands, maar komen mij niet bekend voor. De foto lijkt ook meer een model dan werkelijkheid. De defensie site noemt het volgende:Hier wordt ook niet gerept over een ambulance-uitvoering.
vraag me alleen af waarom een Finse opbouwer een 3D foto van een ambulance laat maken in NL uitvoering

zelfs het kenteken is een origineel NL kenteken van een G-klasse ambu
http://i175.photobucket.com/albums/w143/ambulance996zhz_2007/IMG_6819copy.jpg
49-KZ-03 Mercedes G-klasse ambulance defensie NL

www.tamlans.fi/wp-content/uploads/2016/09/unnamed3-1657x1013.jpg
49-KZ-03 VW Amarok Tamlans Negea ambulance 3D foto, defensie NL

Er worden meerdere G-klasses vervangen door Amaroks, en de defensie G-klasse ambulances raken ook wat op leeftijd.

Een nieuw te leveren voertuig zal natuurlijk wel een ander (nieuwer) kenteken hebben. Voordat iemand daarover begint  998765

we gaan het zien.  ;)  dat zeg ik vaker de laatste tijd....  0098