Reddingshonden materieel

Auteur Topic: Reddingshonden materieel  (gelezen 21861 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #10 Gepost op: 5 september 2016, 09:27:53
Citaat van: fdn link=msg=1445907 date=1473056488
Bus Reddingshonden Duiven total loss na klapband op A1

http://www.gelderlander.nl/regio/liemers/duiven/bus-reddingshonden-duiven-total-loss-na-klapband-op-a1-1.6341224

Het is van "stichting reddingshonden" maar ze rijden in de kleuren en striping van de Reddingsbrigade, kan dit zomaar? Volgens mij toch niet?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


fdn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
  • Burger met interesse in hulpverlening
Reactie #11 Gepost op: 5 september 2016, 10:08:17
Wat ik weet, is dat de LT een ex-brandweer is van Baarn


Elmo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #12 Gepost op: 5 september 2016, 10:38:09
Hallo allemaal,

Bij toeval kwam ik dit bericht tegen. Ik ben Jan en lid van de RHWW en heb besloten gezien de voor ons bijzondere omstandig heden te reageren.

Wij zijn een vrijwilligers organisatie die het moet hebben van donaties en de inzet van de vrijwilligers. Bij het ongeluk zijn we niet alleen ons inzet voertuig kwijt geraakt maar ook een side by side en een qaud. Alles is totoloss.  We hebben er een aantal jaren over gedaan om op dit niveau te komen. De inzet bus is inderdaad een oud brandweer voertuig. Het voertuig is in het begin volledig gestript en opnieuw opgebouwd naar onze wensen. Hier zijn heel veel vrijwilligers uren ingaan zitten. Ook de side by side en de qaud zijn door vrijwilligers aan gepast en omgebouwd naar onze wensen. Met dit materieel konden we bij een vermissing de zoekactie goed coördineren en was de plaats van waaruit voor de inzet leiding zijn werk deed.

We zijn nu terug bij af en moeten weer back to basics. Een nieuwe inzetbus hebben we niet zomaar. Hier zullen we weer hard voor moeten werken.

voor meer info zie: http://www.reddingshonden.nl/help en https://www.facebook.com/Reddingshondennl-233167103698625/?fref=ts

Wat betreft de striping. Zover ik weet deden we niets verkeerd en als ik google ziet die van de reddingsbrigade er toch wat anders uit. Maar dat is momenteel onze minste zorg. Ik zou blij zijn als we ons daar weer druk over moeten maken want dan hebben we weer een nieuw inzet voertuig. We zullen deze opmerking dan mee nemen. Bedankt


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #13 Gepost op: 5 september 2016, 11:13:34
Om te beginnen: Donatie is gedaan! Super dat je hier wilt reageren en het is ontzettend balen van het ongeval dat daarmee een groot gedeelte van het materieel niet meer inzetbaar is. Daarom een kleine steun vanuit mij!

Het was vanuit mij ook totaal niet aanvallend bedoeld naar jullie met betrekking tot de striping. En ik reageerde aan de hand van de foto's in het persbericht. Daar lijkt het erg op de striping van de reddingsbrigade, de voorkant athans. Nu ik zo op de site kijk zie ik dat jullie inderdaad zeker de zij en achterkant anders gestriped hebben.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Elmo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #14 Gepost op: 5 september 2016, 11:30:07
Hartelijk dank namens heel de Stichting. Alles helpt  O0 Super!

Je opmerking over de stripping heb ik ook niet als kritiek opgevat. Dus geen enkel probleem.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #15 Gepost op: 5 september 2016, 11:39:28
Citaat van: Elmo link=msg=1445939 date=1473067807
Hartelijk dank namens heel de Stichting. Alles helpt  O0 Super!

Je opmerking over de stripping heb ik ook niet als kritiek opgevat. Dus geen enkel probleem.

Graag gedaan! En de striping in combinatie met de kleur van het voertuig lijkt het heel erg op Reddingsbrigade, wat opzich niet vreemd is. Maar zolang er geen probleem mee is fijn zo laten! ;)
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


fdn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
  • Burger met interesse in hulpverlening
Reactie #16 Gepost op: 2 december 2016, 22:23:41