Assistente Huisarts

Auteur Topic: Assistente Huisarts  (gelezen 12660 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Reactie #20 Gepost op: 3 oktober 2008, 09:44:35
Hey hallo Ruud  :)


Onze huisartsen hebben overkoepelende Huisartsen groep in 1 mega gebouw
Dus het was een assistente die schijnbaar ingezet was op de plek misschien van onze eigen 2 assistentes

Maar nu ben ik gewoon naar de balie gegaan en ter plekke , zonder poeha en uitleg, een afspraak gevraagd
Er werd niks gevraagd verder en op mn verzoek mn eigen arts, ze keek me es aan en regelde toch erg rap een afspraak voor 9 Oktober.. mn arts heeft nu nog vakantie en dan heb ik wel geduld hoor  ;D ;D

Maar er is laatste dagen veel veranderd.. eerst alleen gruwelijk last tijdens mn periode, nu is t gewoon de hele dag en savonds zelfs in mn bed .. Werd dus echt tijd voor een date  ;D :D

Grts Chrisje

Chrisje,

Anders is amputatie ook een optie  ;D ;D
Sterkte tot de 9e

Ruud


Barbie-crosser

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 9 oktober 2008, 10:31:34
Ik ben naar de Huisarts geweest

Na goed onderzoek alsnog door vewezen naar t ziekenhuis
Ze voelde van alles verdikkingen zitten dus t zekere voor t onzekere wil ze een echo hebben van mn baarmoeder

 Ze maakte zich geen zorgen als zijn de dingen als  zeer ernstig , doch wel in de kleine mate dat ze me wel een echo laat doen  O0


zomervlinder

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 146
  • niet elke verandering is een verbetering.
Reactie #22 Gepost op: 27 januari 2009, 00:47:43
Hoi Barbie,

Ik ben zelf Doktersassistente, en wilde hier even op reageren, want je schildert nu de assistentes af als een soort boeman,
dit zijn wij echter niet, wij krijgen ontzettend strenge instructies wat  betreft zelfzorgadviezen en het maken van een afspraak,
een huisarts heeft tegenwoordig niet meer de tijd om overal zelf na te kijken, wel raad ik je aan om bij de assistente te melden dat je al een hele tijd last van je buik hebt en dat je het graag een keer aan de arts wil voorleggen maar omdat het al maanden is hoeft dat niet perse vandaag neem ik aan..

Voor alle anderen : DE HAP IS ALLEEN VOOR SPOEDGEVALLEN!

Groetjes Annika.