Politie VOA Voertuigen

Auteur Topic: Politie VOA Voertuigen  (gelezen 188890 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mark hes

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,918
Reactie #470 Gepost op: 24 februari 2015, 12:47:51
Citaat van: André Welten link=msg=1333011 date=1424777163
Als je een voertuig voor politie/brandweer/ ambulance wil gaan bestickeren moet je de stripingtekeningen toch aanvragen bij het IFV? Neem aan dat je daar als bedrijf  dan ook geregistreerd wordt en dan lijkt het mij vrij simpel om een computerbestand met de adressen van die bedrijven te maken om als er iets verandert deze onmiddellijk te kunnen informeren...(of denk ik nu te gemakkelijk?).
De opbouwer moet de tekeningen aanvragen bij het IFV en vervolgens moet het besticker bedrijf het uitvoeren/ opplakken. Laatst genoemde beplakt misschien maar af en toe een voertuig dus zei kunnen naar mijn mening niet op de hoogte zijn van alle laatste ontwikkelingen, de opbouwer moet wel op de hoogte zijn want zei leveren het voertuig af.

Sappig detail, tussen 2006 en 2013 heeft Visser Leeuwarden alle T5 ambulances/brandweer voertuigen verkeerd bestickerd, hiervoor waren geen tekeningen aangevraagd op striping.nl, dat kon je op dat moment nog controleren.

De denkbeeldige scheidings lijn tussen de blauwe en rode strepen werd veel te hoog naar boven geplakt, waardoor er van de bovenste rij strepen weinig over bleef. Er zijn zo ook een aantal Sprinters, 2006 model, afgeleverd aan Groningen en Limburg

Dus zelfs de opbouwer kan grote fouten maken.  ;)


Remco Electrostart

  • Eigenaar Electrostart BV
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
    • Electrostart Bv
Reactie #471 Gepost op: 26 februari 2015, 00:01:13

Ik begrijp de reactie van HIT, echter heb ik bij de vaste bestickeraar die wij altijd hadden nog nooit een tekening hoeven goedkeuren. Deze werden bv door de reddingsbrigade zelf aangeleverd of het sticker bedrijf zocht het zelf uit.
Ik had hier ook weer een offerte opgevraagd, maar ze waren 800euro per auto duurder dat de bestickeraar die de VOA altijd zelf had. Nu begrijp ik wel waarom.


7131
Nee hoor.. ze mogen best transparant zijn van kleur.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #472 Gepost op: 26 februari 2015, 09:12:53
Citaat van: Remco Electrostart link=msg=1333424 date=1424905273
7131
Nee hoor.. ze mogen best transparant zijn van kleur.

IK wou al zeggen, anders hebben ze een flinke klus aan het ombouwen van alle transparante daksets. Jammer dat geld er weer eens toe leidt dat de zichtbaarheid en daarmee de veiligheid in het geding komt.

Wat zijn de kosten van de geplaatste lamp ten opzichte van een Comet ?


Ba$h

  • Uitvoeder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 78
  • Grote kuilen graver/Motorrijder/Techneut
Reactie #473 Gepost op: 2 februari 2016, 19:27:33








Dienst: Forensische opsporing
Eenheid: Friesland
District:
Soort voertuig: VOA Dienstvoertuig
Merk & Type: Volkswagen Transporter 2.5 TDI
Kenteken: 03-VTK-5
Bijzonderheden: Foto's gemaakt bij de Collega voor Collega dag bij de MKNN
Foto's en video's alleen gebruiken na overleg O0