Politie Terreinvoertuigen

Auteur Topic: Politie Terreinvoertuigen  (gelezen 213558 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #190 Gepost op: 25 juli 2012, 13:45:29
Je zou bijna denken dat het filmpje in scene is gezet.... :P

Nee, echt?  0098

Klopt, in dit filmpje is het e.e.a. gemonteerd... Maar deze toon (samen met de omroep en andere geluidssignalen) zit wel degelijk op de voertuigen ;)

Okido, lijkt me nuttig om op het strand de aandacht te kunnen trekken, bijvoorbeeld van zwemmers.
Senior GGP / Oost-Brabant


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #191 Gepost op: 25 juli 2012, 17:38:46
Wel een ontzettende mooie witte (maar geel gewrapte) wagen. En er zou blauw op moeten. In het geval van een drenkeling?!? Raar dat zij wettelijk geen OGS mogen voeren...


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #192 Gepost op: 25 juli 2012, 17:52:22
Voor eventuele verdere discussie hierover graag verder in het oranje board, dan kunnen we hier bij de politievoertuigen blijven. Er zijn al verschillende topics omtrent dit onderwerp, de meest recente: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=64029.0

Tevens genoeg leesvoer over waarom wel en waarom niet, voor de mensen die zich hierover verbazen. ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #193 Gepost op: 26 juli 2012, 01:05:41
Ben ik met je eens maar de 4x4 worden voornamelijk gebruikt op het strand of als trekkracht en ik denk dat met de Amerok in het assortiment dat meer dan voldoende is.

De beredenen van Amsterdam en alle diensten binnen het KLPD, alsmede enkele strand-regio's willen geen open-bak voertuig maar iets met een dichte laadruimte. Die is er (vooralsnog) in de Volkswagen Amerok variant niet. Daarnaast zijn er merken die beter presteren op het strand. Natuurlijk gaat PON mee doen, alleen of zij de aanbesteding gaan ''winnen''....
Wanneer daar nieuws over is, komt het hier vanzelf weer naar boven  O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #194 Gepost op: 26 juli 2012, 09:26:45
De beredenen van Amsterdam en alle diensten binnen het KLPD, alsmede enkele strand-regio's willen geen open-bak voertuig maar iets met een dichte laadruimte. Die is er (vooralsnog) in de Volkswagen Amerok variant niet. Daarnaast zijn er merken die beter presteren op het strand. Natuurlijk gaat PON mee doen, alleen of zij de aanbesteding gaan ''winnen''....
Wanneer daar nieuws over is, komt het hier vanzelf weer naar boven  O0

Dat er auto's zijn die beter presenteren geloof ik wel maar aan alles hangt een prijskaartje.


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #195 Gepost op: 26 juli 2012, 09:32:32
De beredenen van Amsterdam en alle diensten binnen het KLPD, alsmede enkele strand-regio's willen geen open-bak voertuig maar iets met een dichte laadruimte. Die is er (vooralsnog) in de Volkswagen Amerok variant niet.

Heeft iemand al een VW Amerok gespot in politiestriping? Ga er vanuit dat alle nieuw 4X4 ook van Volkswagen worden. Zag hier op het forum (andere topic) al dat de Kmar al wel een Amerok heeft!



Is dus wel degelijk mogelijk om de bak dicht te maken.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #196 Gepost op: 26 juli 2012, 13:01:41
Is dus wel degelijk mogelijk om de bak dicht te maken.


Scherp, zet zelf het plaatje hier en zie dat over het hoofd! Ik zeg de nieuwe politie 4x4 is.geboren!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #197 Gepost op: 26 juli 2012, 22:26:44
Is dus wel degelijk mogelijk om de bak dicht te maken.

Ik heb het over een dicht voertuig, niet over een dicht gemaakte pick-up. Maar we gaan het allemaal zien ;) Als er nieuws is, dan volgt dat vanzelf
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #198 Gepost op: 3 september 2012, 11:45:13


Dienst: Surveillance voertuig voor het strand team
Soort voertuig: Strand voertuig
Merk en type: Mitsubishi Pajero
Kenteken: 45-SPK-4
Bureau: Politiebureau Zandvoort (regio Kennemerland)
District: Kennemer Kust
Bijzonderheden:

Waren Tp bij voertuig met pech toen even shootje gedaan!


Piecke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 597
Reactie #199 Gepost op: 10 oktober 2012, 18:51:54


Dienst: Politie IJsselland
Soort voertuig: Milieu??
Merk en type: Toyota RAV4
Bureau: Dalfsen - Ommen
Roepnummer: -
Bijzonderheden: -