Nieuwe C2000 portofoon

Auteur Topic: Nieuwe C2000 portofoon  (gelezen 120676 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #40 Gepost op: 7 oktober 2012, 16:43:13
We hebben twee soorten accessoires voor deze portofoon. De gewone speakermicrofoon die je aan de schouder kan hangen en een los oortje. Dat oortje kan rechtstreeks aan de portofoon worden bevestigd zonder tussenkomst van een speakermicrofoon. Het is een lang draad met los daaraan een klein speakertje.


FMR

  • hoofdagent, Manschap b
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #41 Gepost op: 8 maart 2013, 13:00:52
In District Amsterdam heb ik ondertussen de nieuwe portofoon ook in mijn handen gehad, het gaat hier om de Sepura STP8000. De meneer/collega die bij ons de uitgifte en meldingen doet van defecte portofoons, vertelde mij dat er getets gaat worden met deze nieuwe portofoon. Wanneer deze daadwerkelijk op de man worden uitgebracht was nog een vraag. Hij kon mij alleen maar vertellen dat er nog een praktijk test kwam in Amsterdam, maar wanneer en hoe dat wist hij nog niet.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #42 Gepost op: 8 maart 2013, 18:51:28
In District Amsterdam heb ik ondertussen de nieuwe portofoon ook in mijn handen gehad, het gaat hier om de Sepura STP8000. De meneer/collega die bij ons de uitgifte en meldingen doet van defecte portofoons, vertelde mij dat er getets gaat worden met deze nieuwe portofoon. Wanneer deze daadwerkelijk op de man worden uitgebracht was nog een vraag. Hij kon mij alleen maar vertellen dat er nog een praktijk test kwam in Amsterdam, maar wanneer en hoe dat wist hij nog niet.

Passen die ook in het middenconsole? Of krijgen we eindelijk in elk voertuig een mobilofoon?


FMR

  • hoofdagent, Manschap b
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #43 Gepost op: 8 maart 2013, 20:26:37
Nou als ik de nokia met de mogelijke nieuwe moet vergelijken, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk vervangen worden. Ik begreep wel dat de batterijen langer meegaan. Die van de nokia zijn bij mij meestal net voor einde diensttijd leeg. Laat staan als ik het druk heb met navragen of meldingen, dan moet ik al vaak halverwege de batterij omwisselen.

Maar pin mij er niet opvast, dit is namelijk wat mij allemaal verteld is toen ik mijn spreeksleutel ging omwisselen. Ik hoop dat we hier binnenkort officieel bericht van krijgen.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #44 Gepost op: 8 maart 2013, 20:39:19
Passen die ook in het middenconsole? Of krijgen we eindelijk in elk voertuig een mobilofoon?

Portofoonhouders? Bestaan die dingen nog? Hahaha  :-X
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


5002

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #45 Gepost op: 8 maart 2013, 22:08:37
Met de batterij van de nieuwe Sepura doe ik altijd 2 diensten. 8)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #46 Gepost op: 21 maart 2013, 18:30:06
Wij gebruiken ook de Motorola MTP850, helaas niet op de man uitgereikt. Ben er heel erg tevreden over, wegen helemaal niets maar bezitten veel mogelijkheden. Goede ontvangst, prima geluid en goed volume. Bijkomend voordeel is dat het maar een kleine porto is met een kleine antenne, zeker in vergelijking met degene die we hiervoor hadden (volgensmij waren het de MTP700 series?), wat een bakbeest was dat vergeleken met deze.

Als ik dan een 'nadeel' moet noemen is het dat er weinig accesoires voor zijn op het bureau, volgens facilitaire zaken komt dat doordat er een vrij onhandige aansluiting op zit voor de spreeksleutel en de accesoires redelijk duur zijn. Al heb ik ondertussen een mooie verzameling bijelkaar  ;D
Ook de batterijduur vind ik niet helemaal super, een dienst houden ze wel vol maar als je moet overwerken begint het batterijtje toch wel te knipperen. Ik denk maximaal 12 uur, maar dat kan ook liggen aan de manier waarop er met de batterijen wordt omgegaan.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #47 Gepost op: 21 maart 2013, 18:57:45
Hmmm, batterij bevalt mij juist prima van de mtp850.
Afgelopen nacht gewerkt en batt. Indicatie gaf nog "vol" aan.
Helaas nog steeds geen flextube oortjes kunnen regelen  >:( alleen van die knaken mp3 dingen. It's all about the money  :-X
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #48 Gepost op: 22 maart 2013, 18:24:03
Voor die discussie kunnen we hier verder gaan. Misschien dat een mod de relevante berichten kan overhevelen?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #49 Gepost op: 25 maart 2013, 07:43:19
Voor die discussie kunnen we hier verder gaan. Misschien dat een mod de relevante berichten kan overhevelen?

Enkele berichten afgesplitst naar het topic Porto los, spreeksleutel of oortje