Agent verlost korps van knellend vest

Auteur Topic: Agent verlost korps van knellend vest  (gelezen 33023 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #40 Gepost op: 14 februari 2011, 18:25:33
Kijkt u even mee meneer Opstelten? ZO kan het ook!

Alleen wat een vreselijke sluiting voor
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


aZuL2001

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
  • Doet iets met VKR, VCA en BRL
Reactie #41 Gepost op: 14 februari 2011, 18:54:08
Niet te kort ? ;)
Stephan  /|\  <A>bort, <R>etry, <Q>uake?


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #42 Gepost op: 14 februari 2011, 19:10:02
Alleen wat een vreselijke sluiting voor.

Maar het is wel makkelijk aan en uit trekken. Je trekt hem aan als een soort van bodywarmer.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #43 Gepost op: 14 februari 2011, 19:41:59
Maakt die sluiting aan de voorzijde het vest op die plek niet ontzettend kwetsbaar, of is het een overlap? Ik denk dat een combinatie van dit nieuwe vest en het huidige de beste oplossing is.


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Reactie #44 Gepost op: 14 februari 2011, 20:01:00
Het is slechts een overlap.
Alleen het omhulsel is anders. De "platen" in het vest zijn hetzelfde, de werking wordt er niet minder van.


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #45 Gepost op: 15 februari 2011, 00:35:32
Ik vindt het een goede zaak: het misstaat(naar mijn bescheiden mening) niet om het vest over het uniform te dragen. Ook in het VK draagt men dit zoals al eerder vermeld, en ik vindt het er niet op lijken dat dit agressie opwekt, en in deze tijden mag dit ook gezien worden denk ik, behalve dat het (helaas) noodzakelijk is!
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #46 Gepost op: 15 februari 2011, 07:59:59
Ik vindt het een goede zaak: het misstaat(naar mijn bescheiden mening) niet om het vest over het uniform te dragen. Ook in het VK draagt men dit zoals al eerder vermeld, en ik vindt het er niet op lijken dat dit agressie opwekt, en in deze tijden mag dit ook gezien worden denk ik, behalve dat het (helaas) noodzakelijk is!

Ik vind het er ook beter uitzien, wat stoerder, niet agressiever.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #47 Gepost op: 15 februari 2011, 09:40:50
Niet te kort ? ;)

Nee, het vest dient alleen ter bescherming van de meest vitale delen en die worden zo afdoende bedekt. Als je het langer maakt kun je ook niet meer zitten zonder dat de voorste plaat tegen je kin knalt.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #48 Gepost op: 9 augustus 2011, 03:09:25
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2001700/__Agent_verlost_korps_van_knellend_vest__.html


Is er met betrekking op het vest hierboven al meer bekend sinds 24 Sept 2008 ?
Of te wel wanneer zou dit landelijk ingevoerd kunnen worden ?
Zijn er al meer diender die hun vest over de kleding dragen tijdens de reguliere dienst ?
Heb het in R-R zelf nog niet gezien eigenlijk op deze manier.

Het voordeel hierboven vind ik zoals ik het zie dat er ook een vakje is om een notitieblokje met pen in te doen.
Persoonlijk zou ik de tekst Politie wat groter plaatsen op het vest boven het vakje waar je een notitieblokje in kan doen.



En heeft men zowel idee 1 als de KMAR optie sinds Januari 2011 ook meegenomen in het ontwikkelen van
een nieuw vest wat door de politie over de kleding gedragen kan worden ?

We zijn ondertussen al weer een aardige tijd verder tenslotte en ben benieuwd naar hoe men hier mee bezig is.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #49 Gepost op: 9 augustus 2011, 03:23:53
De VTSPN is er nog steeds mee bezig. Een aantal maanden geleden is mijn huidige vest weer gekeurd en heb het toen gevraagd. Ik kreeg toen te horen dat men het nog steeds niet weet.

Dus wordt vervolgd....................