NRK afdeling levert de tassen met inhoud bij evenementen

Auteur Topic: NRK afdeling levert de tassen met inhoud bij evenementen  (gelezen 14159 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #40 Gepost op: 8 december 2008, 22:49:02
Wat Rotterdam zegt, herken ik overigens wel steeds meer. Sinds we die directeur van R'dam hier hebben, zijn er EHBO-docenten uitgeknikkerd en worden er nu helemaal geen nieuwe EHBO-aanvragen geaccepteerd. Dat terwijl het LB graag meer EHV inzet wil zien.. En de EHBO-er ook..


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #41 Gepost op: 9 december 2008, 11:46:00
Wat Rotterdam zegt, herken ik overigens wel steeds meer. Sinds we die directeur van R'dam hier hebben, zijn er EHBO-docenten uitgeknikkerd en worden er nu helemaal geen nieuwe EHBO-aanvragen geaccepteerd. Dat terwijl het LB graag meer EHV inzet wil zien.. En de EHBO-er ook..

En waar is "hier"? En hoelang zit hij er al dan. Ik heb niks gehoord dat onze directeur weg is. Maar dit klinkt me wel erg bekend in de oren ja.


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #42 Gepost op: 12 december 2008, 20:39:52
Volgens mij is hij ook niet echt weg uit R'dam, maar die knakker zwaait in Den Haag ook de scepter.


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #43 Gepost op: 13 december 2008, 11:09:02
Volgens mij is hij ook niet echt weg uit R'dam, maar die knakker zwaait in Den Haag ook de scepter.

Sorry, ik had je vorig post niet gezien, daar gaf je aan dat je uit Den Haag komt. Kunnen we het dan niet op een overeenkomstje voor samenwerking gooien. Ik heb het idee dat de EHV in Rotterdam een beetje aan het doodbloeden is.


wilco5379

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • ik ben niet gek ben randstadrail ik onspoor ook
Reactie #44 Gepost op: 13 december 2008, 12:07:36
Maar hoe vul je je "prive" tas dan aan. Ik zie me niet naar de Kruidvat/Etos gaan en zeggen "ik heb een 1 Nobaline snelverband nodig 12x12 en 3 gaasjes maat x, oh ja en doe me ook nog 3 paar handschoenen (al kun je die wel bij hun krijgen)".

Ik heb het gisteren nog gehad dat ik "blij" was dat ik mijn tas in de auto had liggen. Een man kreeg een epileptische aanval en viel van zijn fiest met een hoofdwond tot gevolg. Maar ja, ik mis nu wel materiaal. En voorheen pakte je dat op de eerste de beste dienst en je vulde je tas toch af na een dienst, om bij de volgende weer met een complete tas te komen. Ja, en in je achterhoofd heb je toch dat dat ene gaasje/snelverband voor "prive" gebruik was.

Dat wat Michel zegt is ook waar het werkt bij grotere evenementen. Ik weet niet hoe het gaat werken bij de kleine inzetten (ik heb het bericht pas gisteren te horen gekregen).
waarom zeg je niet gewoon wat er was gebeurd. ik denk zelf dat de afdeling blij moet wezen als je zo iets doet. kijk het wordt een ander verhaal als je tas plunderd voor een ehbo dienst doet als bij verdienste.
ehbo'er plv hoofd bhv'er


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #45 Gepost op: 27 december 2008, 23:32:12
Sorry, ik had je vorig post niet gezien, daar gaf je aan dat je uit Den Haag komt. Kunnen we het dan niet op een overeenkomstje voor samenwerking gooien. Ik heb het idee dat de EHV in Rotterdam een beetje aan het doodbloeden is.
Wat ik hier heb begrepen is dat ze eerst zo ongeveer 'al het oude zeer' overboord willen gooien en daarna met een schone lei weer kunnen beginnen...

Al gooien ze nu dus het kind met het badwater weg.. Alle vrijwiligers lopen weg.. En dat omdat een aangewezen coördinator van de professionals niet goed in de groep ligt.