Foto's inzet ongeval maishakselaar 26 sept Lifeliner 3 medewerker??

Auteur Topic: Foto's inzet ongeval maishakselaar 26 sept Lifeliner 3 medewerker??  (gelezen 22285 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jasper

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Reactie #20 Gepost op: 14 oktober 2008, 11:17:33
Nou, ik ben van mening dat dit wel een rol speelt. Inzage in het medisch dossier (en dus ook de foto's) is beroepsmatig door een politiemedewerker niet mogelijk aangezien het geen direkt betrokken medisch behandelaar betreft. Misschien was ik in eerdere postings wat onbezonnen in mijn woorden (excuses daarvoor), maar bovenstaande bedoelde ik er mee!

grtz,
jasper
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #21 Gepost op: 14 oktober 2008, 11:38:46
Een agente die ter plaatse is geweest die er misschien baat bij zou kunnen hebben (inzage foto's / erover babbelen) om  dit ongeluk een plekje te kunnen geven danwel te verwerken lijkt mij een uitzondering..Of zegt men daar: regels zijn regels, je komt er verder wel uit?  Gevalletje ''grijs gebied'' lijkt mij. Maar ik ben maar een buitenstaander / leek.. ::)


Debby

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #22 Gepost op: 14 oktober 2008, 21:08:42
Hallo allemaal,

Als het om foto's gaat die bij een medisch dossier zijn gevoegd dan gaat het uiteraard niet, maar ik had niet het idee dat de foto's, die vermoedelijk door de piloot zijn gemaakt voor het medisch dossier zijn gemaakt....dan waren er ook wel close-ups van de afgehakselde benen gemaakt waar ik op dat moment bijna bovenop zat, het ging me gwoon om het hele plaatje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het inmiddels wel een behoorlijk plaatsje heb kunnen geven alleen het feit blijft dat ik nog steeds het gevoel heb dat "mijn andere ik" erbij is geweest, alsof ik in mijn geheugen terug zit te kijken naar een aflevering van Trauma NL (waar ik overigens nooit naar kijk omdat ik er niet tegenkan hahahaha)
Ben nu vooral trots op mezelf dat ik dat gewoon maar ff allemaal gedaan heb, liezen dichtgedrukt, terwijl zijn onderbenen aan jou andere kant liggen in en onder de maishakselaar,  liezen weer losgelaten op verzoek van de trauma arts, het gevoel dat je al het bloed van die man onder je handen door voelt gaan als je je handen eindelijk eraf mag halen en dan eindelijk het gevoel hebt dat een ander het leven van die man in handen heeft........... zijn vrouw opvangen als de spanning haar te veel wordt, de man op een redelijk stabiele manier de ambulance inbrengen met zijn allen, JA ik ben best trots op mezelf dat mijn eerste incident waar bloed bij te pas komt, dat ik geen black out heb gehad, niet flauw ben gevallen, gewoon heb gedaan wat ik moest doen en misschien nog wel meer!

Dank je wel allemaal, wie weet leest de fotograaf deze site ooit nog eens en heeft hij het gevoel de foto's op vrijwillige basis naar mij toe te sturen, maar anders..........kijk ik in mijn hoofd gewoon naar een herhaling van TRAUMA NL.

Groetjes Debby
Er gaat geen dag voorbij zonder persoonlijke les..........


Glenn2

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 15 oktober 2008, 13:23:42
Je bent een goeie Debby. Het lijkt me afschuwelijk om daar bij te zijn geweest. Het zal je echter ook sterker maken bij een ander ernstig ongeval.


AMK

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 695
  • VPK io
Reactie #24 Gepost op: 15 oktober 2008, 19:09:15
Ik denk dat het heel goed is als je dit achteraf kunt zeggen!


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #25 Gepost op: 15 oktober 2008, 21:38:52
Hallo allemaal,

Als het om foto's gaat die bij een medisch dossier zijn gevoegd dan gaat het uiteraard niet, maar ik had niet het idee dat de foto's, die vermoedelijk door de piloot zijn gemaakt voor het medisch dossier zijn gemaakt....dan waren er ook wel close-ups van de afgehakselde benen gemaakt waar ik op dat moment bijna bovenop zat, het ging me gwoon om het hele plaatje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het inmiddels wel een behoorlijk plaatsje heb kunnen geven alleen het feit blijft dat ik nog steeds het gevoel heb dat "mijn andere ik" erbij is geweest, alsof ik in mijn geheugen terug zit te kijken naar een aflevering van Trauma NL (waar ik overigens nooit naar kijk omdat ik er niet tegenkan hahahaha)
Ben nu vooral trots op mezelf dat ik dat gewoon maar ff allemaal gedaan heb, liezen dichtgedrukt, terwijl zijn onderbenen aan jou andere kant liggen in en onder de maishakselaar,  liezen weer losgelaten op verzoek van de trauma arts, het gevoel dat je al het bloed van die man onder je handen door voelt gaan als je je handen eindelijk eraf mag halen en dan eindelijk het gevoel hebt dat een ander het leven van die man in handen heeft........... zijn vrouw opvangen als de spanning haar te veel wordt, de man op een redelijk stabiele manier de ambulance inbrengen met zijn allen, JA ik ben best trots op mezelf dat mijn eerste incident waar bloed bij te pas komt, dat ik geen black out heb gehad, niet flauw ben gevallen, gewoon heb gedaan wat ik moest doen en misschien nog wel meer!

Dank je wel allemaal, wie weet leest de fotograaf deze site ooit nog eens en heeft hij het gevoel de foto's op vrijwillige basis naar mij toe te sturen, maar anders..........kijk ik in mijn hoofd gewoon naar een herhaling van TRAUMA NL.

Groetjes Debby

Dat moet je ook zeker zijn O0