BRANDWEER op de randmeren

Auteur Topic: BRANDWEER op de randmeren  (gelezen 7754 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #10 Gepost op: 7 augustus 2005, 11:54:39
Gisteren weer wat nieuws, werd er door het KWC tegen ons gezegd (over de telefoon):


wij doen geen zaken met reddingsbrigades! Alleen met de brandweer.


 ???  ???

Henk


ajax

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 10 augustus 2005, 21:57:52
De Reddingsbrigade's in het Gooi vallen tegenwoordig onder de Brandweer misschien bedoelen ze dat


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #12 Gepost op: 11 augustus 2005, 22:00:43
De Reddingsbrigade's in het Gooi vallen tegenwoordig onder de Brandweer misschien bedoelen ze dat

Zou kunnen, maar of ze daarmee reddingsbrigade af zijn?
Bovendien is in mijn ogen altijd het voordeel van de kustwacht geweest dat ze met iedereen zaken moesten doen. Passanten kunnen ook drenkelingen aan boord trekken en zo. Maar wij krijgen dan weer aardige, welwillende, dan weer een enkele keer een chagerijnige, botterik aan de lijn daar. Geen echt konstant beleid daar...

Maar het blijven gewoon mensen natuurlijk.

Henk


Matthijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • samenwerkend kunnen we meer.
    • Ontwerpers en bouwers van maatwerk interieurs
Reactie #13 Gepost op: 12 augustus 2005, 23:33:56
Tja,

Mij is verteld dat een man een keer in de drie maanden ongesteld is ::).
Kan best vervelend zijn lijkt mij.  :'(

Matthijs ;)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #14 Gepost op: 14 augustus 2005, 10:39:48
En waarom zouden mannen geen recht hebben op chagerijnige periodes en vrouwen wel?

Ook vanuit de collega-reddingsbrigades bestaat irritatie over de soms wat on-professionele benadering over 16 door de kustwacht.

Gisteren (zaterdag 13 aug) nog kreeg de Frans Verkade van KNRM station Marken over kan 16 van de kustwacht de vraag "of het uitvaren de volgende keer niet wat sneller kon!" Dat vind ik geen opmerking die over een noodkanaal geplaatst kan worden. Als je dat vindt, neem dan even telefonisch contact op.
En heel wijs, de Frans ging er niet op in...

Henk

PS even aangepast om 22.10 met weer dank voor het goede werk van de moderator, hij is immer waakzaam 8)...


pluisje

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 14 augustus 2005, 11:33:45
:-\ dat is echt mogelijk hoor alleen noemen ze dat de pieltjes pauze..

een man mag net zo goed als een vrouw een slechte dag hebben ;D


resol

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 14 augustus 2005, 20:20:19
Waarom zouden mannen geen recht hebben op chagerijnige periodes en vrouwen wel?

Bovendien vind ik het onherkenbaar vloekend vanuit een donker hoekje dan maar even een hele club voor dom verslijten ook niet bepaald een hoogstandje, eerder op kleuterniveau. Als jij iets niet snapt, zijn wij dom.  >:(

Zomaar anoniem wat roepen uit frustratie, daar zou eigenlijk wat aan gedaan moeten worden op dit forum.

Het is juist de open structuur met vrijheid van meningsuiting gekoppeld aan fatsoen die dit forum zo heel anders maakt dan die "andere" forums: ga daar dan alsjeblieft heen.

De vrijheid van meningsuiting hier, daar maak je graag ge-(mis)bruik van, maar je negeert het daarbij behorende fatsoen.
 
Ook vanuit de collega-reddingsbrigades bestaat irritatie over de soms wat on-professionele benadering over 16 door de kustwacht. Zijn die nu ook dom? Vast niet!

Gisteren (zaterdag 13 aug) nog kreeg de Frans Verkade van KNRM station Marken over kan 16 van de kustwacht de vraag "of het uitvaren de volgende keer niet wat sneller kon!" Dat vind ik geen opmerking die over een noodkanaal geplaatst kan worden. Als je dat vindt, neem dan even telefonisch contact op.
En heel wijs, de Frans ging er niet op in...

Henk

Het heeft geen zin om op je in te gaan, je geilt gewoon op aandacht, of die nou positief of negatief is.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 14 augustus 2005, 20:23:57
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)


je zou bijna zeggen dat het een gast is die dit soort volkomen rare kreten uitbrengt

 ::) ::) ::) ::) ::) ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #18 Gepost op: 14 augustus 2005, 20:42:07
Het heeft geen zin om op je in te gaan, je geilt gewoon op aandacht, of die nou positief of negatief is.


::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)


je zou bijna zeggen dat het een gast is die dit soort volkomen rare kreten uitbrengt

 ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Draai z'n naam eens om,dat zegt misschien genoeg... ;)
  Ta


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #19 Gepost op: 14 augustus 2005, 22:08:15
Draai z'n naam eens om,dat zegt misschien genoeg... ;)

Mmmm, zulke dingen zie jij alleen Annemiek, ik had 'm nog niet door :) . En ik maar beweren dat ie zich niet voorgesteld had...

Henk