Schippers, duikers en opstappers gezocht.

Auteur Topic: Schippers, duikers en opstappers gezocht.  (gelezen 15992 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

miekusss

  • Gast
Reactie #40 Gepost op: 16 december 2003, 10:25:59
Wat mij opvalt...
Als je daar gaat werken als vrijwilliger.... krijg je je opleiding gratis.......
De opleiding als je die zelf moet betalen is vrij prijzig...
Je krijgt niet voor de uren dat je werkt betaald, maar wel je opleiding (en) gratis... ??? ???

IK zou het wel weten en er niet moeilijk over doen hoor! :)


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #41 Gepost op: 16 december 2003, 11:04:29
Wat mij opvalt...
Als je daar gaat werken als vrijwilliger.... krijg je je opleiding gratis.......
De opleiding als je die zelf moet betalen is vrij prijzig...
Je krijgt niet voor de uren dat je werkt betaald, maar wel je opleiding (en) gratis... ??? ???

IK zou het wel weten en er niet moeilijk over doen hoor! :)

Je interpreteerd het goed.. De interne opleidingen zijn  voor alle medewerkers gratis. Bij sommige trainingen zit het inschrijven in register of externe examens . (Denk aan bijvoorbeeld aan basiscertificaat marifoni). Afhankelijk van de inzet willen we die ook weg vergoeden. Maar dat zijn individuele afspraken..

Natuurlijk worden vaardigheden geleerd tot op demonstratie niveau.. Dit is veel hoger dan de vereisten voor examens..


Dave

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 18 december 2003, 13:04:24
En dat is toch mooi meegenomen, of niet  ;D ;D ;D

Dave


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #43 Gepost op: 19 december 2003, 16:12:39
slimme zet Peter, solliciteren mag niet op dit board, als je vrijwilligers vraagt kan dat uiteraard wel.  ;)

Toch mede voor de moderators van het board, zou het niet verstandiger zijn om een job-board in het leven te roepen of anders alleen een verwijzing naar een homepage op te nemen?

Kees


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #44 Gepost op: 19 december 2003, 17:27:31
Als het binnen de perken blijft is het toch niet erg?

Christian


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #45 Gepost op: 19 december 2003, 17:46:30
Als het binnen de perken blijft is het toch niet erg?

Christian

Vind ik ook niet erg en andersom ook niet: er zijn hier al posters bij de ambu en knrm gekomen mbv dit forum. Goede zaak.

Henk


Dave

  • Gast
Reactie #46 Gepost op: 20 december 2003, 19:26:20
Het is toch geen werving, wanneer iemand vraagt of je het leuk zou vinden om wanneer hij een cursus geeft zijn boot te bemannen?

Het gaat erom, dat jij het leuk vind om voor hem te willen varen, of niet... je moet het volgens mij dan ook niet zien als werk, maar hobby!

Dave


uitkijk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 961
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #47 Gepost op: 20 december 2003, 19:38:49
Je hebt best gelijk Dave, heeft er mogelijk mee te maken dat ik mede door mijn werk aan de "voorkomen is beter dan genezen kant" een beetje anti-reddingsdemonstratie ben waarschijnlijk.

Leuk al die stoere reddingseenheden, maar eigenlijk is er al een station gepasseerd.
Je ziet het nu weer gebeuren bij het dreigende opheffen van de verkeersposten gevestigd in de vuurtorens op de Waddeneilanden.
Vreselijk leuk voor de redders lijkt me, nog meer hobby uitoefenen maar voor de mensen op die posten is het de dagelijkse boterham en dus een heel ander uitgangspunt.
Maar dat is mogelijk iets voor een nieuwe thread  ???

Kees


Dave

  • Gast
Reactie #48 Gepost op: 20 december 2003, 20:05:04
Dat is natuurlijk wel mogelijk. Maar ik zie het toch anders. Kijk Peter geeft een curcus, en hiervoor wil hij gebruik maken van een rib, die hij daarvoor heeft kiggen. Nu wil hij dus een bemanning, die voor hem kan varen zodat hij zich daarvoor geen zorgen om te maken.

Voor de bemanning is het aan de andere kant best intressant, want wellicht leren ze nog wat bij en je leert samen te werken met andere disiplines  ;)

Dave