Flister: Uitschakelen autoradio door hulpdiensten

Auteur Topic: Flister: Uitschakelen autoradio door hulpdiensten  (gelezen 52590 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #150 Gepost op: 28 maart 2014, 12:24:17
Ik heb wel het idee dat de nieuwste ambu sirenes veel beter hoorbaar zijn.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #151 Gepost op: 28 maart 2014, 15:57:37
Citaat van: -Joost- link=msg=1254458 date=1395996895
Het zal wel aan mij liggen, maar m.i. kan je beter een paar hondertjes meer neertellen voor fatsoenlijke signalering dan een dergelijk systeem in gebruik nemen waarvan de werking nou niet bepaald is aangetoond. Als ik de MICU van 020 achter me heb rijden in de file heb je écht geen radioonderdrukking meer nodig hoor.  O0

En gaat dat systeem ook werken als je niet naar de regionale luistert, geen rds hebt of wat dan ook. Ik denk dat ook dit anders weer een halfslachtige maatregel. laat men eens goed nadenken over een goedwerkend landelijk systeem EN betere OGS en dan vooral de G
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


medic112

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #152 Gepost op: 3 juni 2015, 16:15:21
hallo allen,

waar blijven jullie met die lange 80cm antenne van de FLISTER?

Wij hadden die voorzien op een regelbare voet van de radioantenne, met daarop de 80 cm spriet maar de leverancier zegt dat de originele voet moet gebruikt worden.
We zitten dus nu met een zoektocht om een 80cm spriet te plaatsen op een Mercedes sprinter met verhoogd dak die nog onder de poorten van de spoeddiensten moet kunnen.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #153 Gepost op: 3 juni 2015, 17:23:35
Als ik heel eerlijk ben, ik snap niets van je verhaal.

Misschien kun je het anders formuleren..? Misschien word je verhaal dan (iets) duidelijker..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


medic112

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #154 Gepost op: 4 juni 2015, 13:11:22
OK,

voor de flister (apparaat om de autoradio's mee te onderbreken) moet je een antenne plaatsen van 80cm lang. Op de sprinter Mercedes met verhoogd dak is het een probleem als je deze op het dak plaatst (gezien de beperkte hoogte in de ziekenhuizen).

Waar plaatsen jullie deze antenne op de mercedes? Misschien zit er wel iets tussen wat mogelijk is.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #155 Gepost op: 4 juni 2015, 13:38:44
Wie is jullie?


guest15549

  • Gast
Reactie #156 Gepost op: 9 juni 2015, 18:35:15
Citaat van: Vroemvroem link=msg=1353962 date=1433417924
Wie is jullie?

Ik neem aan dat hij zijn collega's van de brandweer/ambulance bedoelt.