Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Verkeerspolitie

Auteur Topic: Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Verkeerspolitie  (gelezen 333358 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #380 Gepost op: 22 februari 2012, 00:43:24
Zodra er iemand een filmpje heeft van een van de nieuwe T6'en van het KLPD met ingeschakelde blauwe verlichting, dan ben ik daar vanuit een prof. oogpunt zeer benieuwd naar.

Toevallig wel al 2 keer voorbij zien komen. 1x bij dag op de a27 bij Utrecht met blauw aan. Reed tegengesteld en zag daardoor alleen de blauwe pit op het dak. Moet zeggen dat de zichtbaarheid mij niet tegen viel.
Verder kwam ik vorige week op de A7 de T6 tegen in de avond. Laten we zeggen dat hij zo ongeveer op zn topsnelheid moet hebben gereden. Reed met blauw aan. Moet zeggen dat hij de aandacht wel trok hoor! Die kleine rondjes in de bumper doen ook aardig dr werk, komen goed uit in je buitenspiegel. Heb geen mogelijkheid gehad te filmen achter het stuur....

Voor AA zal het wel niet lang duren eer er gereden gaat worden met een V70, gezien de recente total-los?


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #381 Gepost op: 22 februari 2012, 12:24:28
Toevallig wel al 2 keer voorbij zien komen. 1x bij dag op de a27 bij Utrecht met blauw aan. Reed tegengesteld en zag daardoor alleen de blauwe pit op het dak. Moet zeggen dat de zichtbaarheid mij niet tegen viel.
Verder kwam ik vorige week op de A7 de T6 tegen in de avond. Laten we zeggen dat hij zo ongeveer op zn topsnelheid moet hebben gereden. Reed met blauw aan. Moet zeggen dat hij de aandacht wel trok hoor! Die kleine rondjes in de bumper doen ook aardig dr werk, komen goed uit in je buitenspiegel. Heb geen mogelijkheid gehad te filmen achter het stuur....

Voor AA zal het wel niet lang duren eer er gereden gaat worden met een V70, gezien de recente total-los?
Kwee nie. Schijnt dat er ergens in het hele proce van aanachaf tto levering een behoorlijke vertraging zit. Levertijd is nu zeker 12 weken.


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #382 Gepost op: 8 maart 2012, 23:41:08
Reportage over nieuwe Volvo V70 bij het KLPD;
http://www.rtl.nl/xl/#/u/269cf5f7-648c-40d1-83a2-17ed7d867256/
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #383 Gepost op: 11 maart 2012, 11:22:14
Die nieuwe V70 T6 hebben zijn ook nog opgevoerd en hebben dus in plaats van 304pk 329pk.  :)


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #384 Gepost op: 11 maart 2012, 16:10:48
Ik zag gisteren op de A15 terhoogte van afslag ridderkerk een verkeerswagen V50 met blauwe lampen aan. Lijkt een beetje op de V50 van zeeland. Aparte balk je zag hem 3 km ver al. Ik kon geen korps naam onderscheiden, maar het snelweglogo stond er op.
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #385 Gepost op: 11 maart 2012, 17:52:53
Ik zag gisteren op de A15 terhoogte van afslag ridderkerk een verkeerswagen V50 met blauwe lampen aan. Lijkt een beetje op de V50 van zeeland. Aparte balk je zag hem 3 km ver al. Ik kon geen korps naam onderscheiden, maar het snelweglogo stond er op.



Was het de voorste toevallig niet?


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #386 Gepost op: 11 maart 2012, 20:35:10

Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Assen
Soort voertuig: Surveillance - Snelwegen
Wagenparknummer: 1299
Merk & type: Volvo V50 2.4 D5
Kenteken: 11-KPJ-8
Byzonderheden: In Barneveld gefotografeerd op A30 eindje uit de buurt dus

@MarcoV die balk lijkt er op.
Maar hij is meer hoekig...
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


blauwblauw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • I Love Edge
Reactie #387 Gepost op: 12 maart 2012, 09:05:38
@MarcoV die balk lijkt er op.
Maar hij is meer hoekig...

Dat is hem inderdaad niet want dit is "Vista" van TM-CS.

De balk op de bovenste foto is de "Opal" van Pintsch bamag. Is een aantal jaren terug op één KLPD Volvo (nr 72) terecht gekomen, deze balk zit ook op een vloot KMAR Opel Atra's.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #388 Gepost op: 7 april 2012, 19:05:17


Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: ?
Soort voertuig: Surveillance - Snelwegen
Wagenparknummer: 03
Merk & type: Volvo V70
Kenteken: 01-SPX-5
Bijzonderheden: Gespot bij bezoekje vandaag in Lelystad. Geen werkend blauw ed gezien. Had verder geen tijd om nader te bekijken of iemand erover te spreken.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #389 Gepost op: 1 mei 2012, 22:29:24






Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Waddinxveen
Soort voertuig: Surveillancevoertuig
Wagenparknummer: 12.63
Merk & type: Volvo V50
Kenteken: 04-HRP-1
Bijzonderheden: ANPR