Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Verkeerspolitie

Auteur Topic: Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Verkeerspolitie  (gelezen 331661 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 19 december 2005, 22:43:54
Je ziet trouwens steeds meer dat nederlandse voertuigen een dashbordflitser krijgen, werkt ook zeer goed vind ik :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jacky x

  • verpleegkundige, vrijwillig brandweerman
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 250
Reactie #11 Gepost op: 19 december 2005, 22:51:41
het gaat inderdaad om de luchtweerstand. Vroeger scheen er een hoge commisaris te zijn geweest die zei: ''er staat in de wet voor blauwe lampen dat er 1 lamp op mag dus dan komt er ook 1 lamp op en niet meer'' en tegenwoordig heeft het met de luchtweerstand te maken, want een luchtbalk veroorzaakt een irritante fluittoon en zeker als je constant me hoge snelheden rijd is dat niet egt relaxt.

Bovendien zorgt een balk ervoor dat viezigheid direct achter de balk neerslaat op het dak en alsje een mooi wit dak heb en na elke rit weer kan schoonmaken...
Veterdiploma EHBO diploma 1BA2AA2 Vis-diploma( vissen tot max 5 kilo) Fiets-behendigheids-diploma Fiets-niet-behendigheids-diploma


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 20 december 2005, 20:07:53
Nou ik leer toch weer wat op mijn oude dag maar ik ga toch mee met het verhaal van Enrique
vooral bij het rijden met een flitser zie je de wagen een heel stuk niet draailampen zijn beter zichtbaar
en fluiten met een lichtbalk dat had je vroeger met de oude balken maar tegenwoordig met de airdynamische balken komt dit haast niet meer voor
maar ik ben het ook wel eens over de wet want er staat inderdaad vermeld dat het voertuig maar een blauw licht mag voeren
maar ja wie is er begonnen met blauwe lampen in grill en achterbumper precies deze heren
dus ik hoop dat onze collegae's van de blauwe afdeling hier antwoord op kunnen geven rick misschien wat voor jou
groeten,
rinus


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #13 Gepost op: 20 december 2005, 20:19:27
ik vind grill lampen zeker niet overbodig, als je een hoog voertuig hebt of gewoon een ander voertuig valt het wel goed op
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


N9213Q

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 18 januari 2006, 19:31:25
Schopje naar boven, met plaatjes!  ;D :o
 




FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #15 Gepost op: 21 januari 2006, 14:19:17
Ik heb nog wat foto's gevonden van KLPD volvo's welke gemaakt zijn in driebergen





Bommie

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2006, 21:30:28
Hier een mooie volvo van de KLPD



limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #17 Gepost op: 12 maart 2006, 10:37:44
klpd Maasbracht en volvo ambulance Nijmegen.













limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #18 Gepost op: 12 maart 2006, 13:32:59
hier nog eentje.





N9213Q

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 15 maart 2006, 17:09:32
2 verse pic's: