Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Verkeerspolitie

Auteur Topic: Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Verkeerspolitie  (gelezen 333828 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #110 Gepost op: 5 januari 2010, 07:58:35
Er komt steeds meer uit die mysterieuze foto van MarcoV.... lijkt nu wel alsof die pit nu transparant is (en dus op de foto wel degelijk te zien is)...
greetz,  Enrique


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #111 Gepost op: 5 januari 2010, 08:06:00
Er heeft van jou al eerder een foto van deze T5 op het forum gestaan; voertuig was toen voorzien van 2 blauwe platte pitten....  O0



Grtz,
Marcel
OK dan! Deze bus was toen gevuld met studenten die langs de A4 een controle deden.  :)


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #112 Gepost op: 2 februari 2010, 19:52:16
Vandaag zag ik op de A13 van Den Haag richting Rotterdam een Volvo V50 met Vista dakset en luchtnummer op de motorkap, vermoedelijk 99 (één van de twee cijfers was in elk geval een 9). Gelet op de regen en de wederzijdse snelheden kon ik niet zo snel zien of het inderdaad KLPD was en of er een "autosnelweg" sticker aan de zijkant zat, maar ik vermoed dat het KLPD betreft. Rijnmond en Haaglanden zijn het in elk geval niet. Gelet op het luchtnummer 99 vermoed ik dat ie van KLPD Breda is. Ik ben vandaag 2 keer in Waddinxveen geweest en daar stond ie in elk geval niet.
greetz,  Enrique


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #113 Gepost op: 2 februari 2010, 20:01:33
Vandaag zag ik op de A13 van Den Haag richting Rotterdam een Volvo V50 met Vista dakset en luchtnummer op de motorkap, vermoedelijk 99 (één van de twee cijfers was in elk geval een 9). Gelet op de regen en de wederzijdse snelheden kon ik niet zo snel zien of het inderdaad KLPD was en of er een "autosnelweg" sticker aan de zijkant zat, maar ik vermoed dat het KLPD betreft. Rijnmond en Haaglanden zijn het in elk geval niet. Gelet op het luchtnummer 99 vermoed ik dat ie van KLPD Breda is. Ik ben vandaag 2 keer in Waddinxveen geweest en daar stond ie in elk geval niet.

De 99 was altijd van Breda ja. Ik zal er de komende tijd eens op letten.


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #114 Gepost op: 2 februari 2010, 21:34:53
Vandaag zag ik op de A13 van Den Haag richting Rotterdam een Volvo V50 met Vista dakset en luchtnummer op de motorkap, vermoedelijk 99 (één van de twee cijfers was in elk geval een 9). Gelet op de regen en de wederzijdse snelheden kon ik niet zo snel zien of het inderdaad KLPD was en of er een "autosnelweg" sticker aan de zijkant zat, maar ik vermoed dat het KLPD betreft. Rijnmond en Haaglanden zijn het in elk geval niet. Gelet op het luchtnummer 99 vermoed ik dat ie van KLPD Breda is. Ik ben vandaag 2 keer in Waddinxveen geweest en daar stond ie in elk geval niet.

Kwam hem al tegen vandeweek op de A16 richting Dordrecht ;) stond namelijk vlakbij hem in de file toen de brienenoordbrug open ging :'( denk idd dat jullie gelijk hebben.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #115 Gepost op: 3 februari 2010, 18:59:28
Daar is tie dan.



Dienst:                    KLPD, Dienst Verkeerspolitie, Unit Breda
Roepnummer:                ##.##
Soort voertuig:            Surveillance
Merk en type:              VOLVO V50
Overige bijzonderheden:    Expertise met betrekking tot verkeer.
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #116 Gepost op: 3 februari 2010, 19:06:46
Ze kunnen wel volgestopt worden, die Vista's  :)
Overigens schijnt het KLPD ook een voertuig te hebben rijden (of deze gaat komen) waarbij ze de set-up van Rotterdam Rijnmond gaan testen (dus 2 blauwe led's + 1 oranje). Info van een KLPD-verkeer medewerker
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #117 Gepost op: 3 februari 2010, 19:07:54
Even langs geweest bij het KLPD Breda?? Nog meer foto's gemaakt daar??

Valt me trouwens op dat hij geen anpr heeft.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #118 Gepost op: 3 februari 2010, 19:18:34
Ja, nog één foto: de achterkant.  :)

Enne.... dat is een leuk nieuwtje Jerommeke. We houden onze ogen open.  8)

greetz,  Enrique


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #119 Gepost op: 3 februari 2010, 19:21:12
Mooie auto :)

Het valt me op dat er, naast VEEL blauw, weining oranje in de balk zit ???