Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Verkeerspolitie

Auteur Topic: Landelijke Eenheid (voorm. KLPD) Verkeerspolitie  (gelezen 333129 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #290 Gepost op: 15 mei 2011, 19:03:56
Aha ok, apart.

Hoezo is dat apart ? Logisch dat men, bijvoorbeeld voor het afhandelen van zaken, naar het dichtbijzijnde (KLPD-) politiebureau gaat ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #291 Gepost op: 15 mei 2011, 19:40:17
Of om te eten  998765  998765. Daar ze net als ieder ander  O0 gewoon  O0 op het bureau moeten eten en  0098 niet meer  0098 bij het Ac op de hoek.


kuipje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 418
  • Aspirant Basispolitiezorg
Reactie #292 Gepost op: 15 mei 2011, 20:01:11


Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Maasbracht
Soort voertuig: Surveillance - Snelwegen
Wagenparknummer: 1229
Merk & type: Volvo V50 2.4 D5
Kenteken: 33-HNN-4
Byzonderheden:
Is het gewoon niet zo, dat het een algemene KLPD-bureau is. En dat er altijd KLPD-ers moeten zijn, dus dat kan ook van de verkeerspolitie zijn :P


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #293 Gepost op: 15 mei 2011, 22:05:46
Voor zover mij bekend is, is de toezichtpost op CS Den Bosch geen 'bureau', maar zit er een cameraruimte van stadstoezicht en een beperkte baliefunctie van de spoorwegpolitie. Weet niet helemaal precies hoe het zit, maar zal het eens navragen. Om de hoek zit overigens het hoofdbureau van de politie Brabant-Noord. Het komt op mij in ieder geval niet over als een logische plek voor de verkeerspolitie om zaken af te handelen of te lunchen.

Er zal ongetwijfeld een logische reden zijn dat men daar is. Met apart bedoelde ik dan ook meer iets als: "Goh, interessant, dit is de eerste keer dat ik zoiets daar zie".
Senior GGP / Oost-Brabant


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #294 Gepost op: 15 mei 2011, 22:58:44
Heb hem al meedere keren zien staan de afgelopen maanden.
Valt wel op dat de KLPD Ford en Golf de laatste tijd niet meer staan? (Achterkant KLPD)


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #295 Gepost op: 15 mei 2011, 23:37:54

Dienst: KLPD
Steunpunt: Assen
Soort voertuig: Surveillancevoertuig Autosnelwegen
Wagenparknummer: 17
Merk & type: Volvo V50
Kenteken: 80-GKX-6
Byzonderheden: -


Dienst: KLPD
Steunpunt: Assen
Soort voertuig: Surveillancevoertuig Autosnelwegen
Wagenparknummer: 17
Merk & type: Volvo V50
Kenteken: 80-GKX-6
Byzonderheden: tijdenis intocht van truckstar Festival 2009 Bij tankstations Beilen


Dienst: KLPD
Steunpunt: Assen
Soort voertuig: Surveillancevoertuig Autosnelwegen
Wagenparknummer: ??
Merk & type: Volvo V50
Kenteken: 37-HTX-3
Byzonderheden: tijdenis intocht van truckstar Festival 2009 Bij tankstations Beilen


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #296 Gepost op: 15 mei 2011, 23:43:15

Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Assen
Soort voertuig: Surveillancevoertuig Autosnelwegen
Wagenparknummer: 1217
Merk & type: Volvo V50
Kenteken: 80-GKX-6
Byzonderheden: tijdenis intocht van truckstar Festival 2009 Bij tankstations Beilen


Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Assen
Soort voertuig: Surveillancevoertuig Autosnelwegen
Wagenparknummer: 1218
Merk & type: Volvo V50
Kenteken: 37-HTX-3
Byzonderheden: tijdenis intocht van truckstar Festival 2009 Bij tankstations Beilen


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #297 Gepost op: 19 mei 2011, 19:18:06
Voor zover mij bekend is, is de toezichtpost op CS Den Bosch geen 'bureau', maar zit er een cameraruimte van stadstoezicht en een beperkte baliefunctie van de spoorwegpolitie. Weet niet helemaal precies hoe het zit, maar zal het eens navragen. Om de hoek zit overigens het hoofdbureau van de politie Brabant-Noord. Het komt op mij in ieder geval niet over als een logische plek voor de verkeerspolitie om zaken af te handelen of te lunchen.

Er zal ongetwijfeld een logische reden zijn dat men daar is. Met apart bedoelde ik dan ook meer iets als: "Goh, interessant, dit is de eerste keer dat ik zoiets daar zie".

Excuses voor het enigzins offtopic gaan, maar ik had gezegd dat ik dit nog even na zou vragen. Inmiddels is me duidelijk dat op deze plek een Competentie Ontwikkel Plaats van het KLPD is gevestigd. Hier zijn regelmatig grote groepen aspiranten te vinden (om competenties te ontwikkelen dus). Om ook andere delen van leerstof in de praktijk te brengen lopen zij ook regelmatig door het Bossche centrum. Deze locatie staat/stond op de nominatie om gesloten te worden, maar of dat definitief is geworden kan ik nergens terug vinden. In dit licht lijkt het dus logisch dat er toch een wat grotere KLPD-post is gevestigd, wat het gebruik ervan door de verkeerspolitie kan verklaren. Wellicht dat er hier ooit nog iemand komt die er meer van weet ;).
Senior GGP / Oost-Brabant


zhzspotter

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
  • 24 uur per dag 7 dagen per week
    • 112 Nieuws Papendrecht
Reactie #298 Gepost op: 31 mei 2011, 17:55:16

Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Driebergen
Soort voertuig: Surveillancevoertuig Autosnelwegen
Wagenparknummer: Niet bekend
Merk & type: Volvo V50
Kenteken: Niet bekend
Byzonderheden:


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #299 Gepost op: 1 juni 2011, 09:00:06

Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Driebergen
Soort voertuig: Surveillancevoertuig Autosnelwegen
Wagenparknummer: Niet bekend
Merk & type: Volvo V50
Kenteken: Niet bekend
Byzonderheden:

Is dit de 35-HTX-3? Kan het niet helemaal goed zien. Zo ja dan is het de 1291 van KLPD Breda.