Aangifte ja of nee?Vraag voor de Beveiliging!

Auteur Topic: Aangifte ja of nee?Vraag voor de Beveiliging!  (gelezen 9141 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Thijs

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 19 december 2003, 16:02:44
De school heeft de desbetreffende jongeman met onmiddellijke ingang van school verwijderd.

De school vindt de beveiliging zeer belangrijk. Ze nemen adviezen serieus en nemen ze over. Nee petje af voor deze school.

Thijs


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #11 Gepost op: 19 december 2003, 18:20:06
Fijn dat ze achter je staan! Dat werkt heel erg motiverend.

Christian


Thijs

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 19 december 2003, 18:21:05
ja, nu wel je nog weleens wat extra's doen


mus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
  • veiligheid boven alles
Reactie #13 Gepost op: 22 december 2003, 09:03:12
Het is een goede zaak dat de direktie achter je staat. Anders wordt je werk steeds moeilijker. Het is ook een goede zaak dat je over dit soort zaken praat. Dan wordt de verwerking ervan een stuk makkelijker.  :)
Vergeet niet te leven, meer is er niet.  Het leven is mooi, je moet het wel willen zien.


Thijs

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 22 december 2003, 09:06:41
Mus
Je bericht was nummer 44444


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #15 Gepost op: 22 december 2003, 19:02:13
Mus
Je bericht was nummer 44444

Fijn dat je meedenkt, Thijs, maar ik heb een hekel aan off-topic berichten in een serieuze discussie.

Christian


Thijs

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 10 januari 2004, 21:37:58
Stel je bent aan het werk als geldloper/ waardetransporteur. Je staat bij een bank geld afgeleveren cq op te halen. Plotseling staat er een man die een atv dag heeft en zegt geef mij het geld maar. Wat doe je dan?


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #17 Gepost op: 11 januari 2004, 00:59:04
geen id...ken de procedures niet, dus kan ik daar niets over zeggen.....en als je de procedures wel kent is het misschien verstandig om daar niet op in te gaan.... :-X
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Thijs

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 11 januari 2004, 11:57:11
Ik ben zelf 5 jaar geldloper geweest in een rustiger deel van Nederland. Deze situaties(geef het geld maar) kreeg je bijna dagelijks te horen. Je moet zelf inschatten hoe de situatie was. Meestal vertelde ik ze dat ze zojuist een strafbaar feit hadden gepleegt.
Met de staart tussen de bennen dropen ze dan af. En mompelden een excuus.


Denker

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 11 januari 2004, 16:32:02
Ik stond laatst ook ergens aan de deur. Samen met een collega hebben we er twee mensen uitgezet. We werden buiten voor alles wat je je maar kunt verzinnen, uitgescholden. Bedreigingen e.d. ook. Op zo'n moment doet het me helemaal niks, is niet de eerste keer.
Waar we waren, heeft nogal een goede naam. Als je er dan politie bij haalt, op dat moment, schiet het niet echt op, maar was ook niet nodig.
Ook achteraf geen aangifte van gedaan, schiet je niks mee op. Zo kun je wel bezig blijven...