Rijden onder invloed van Alcohol, Drugs of Medicijnen

Auteur Topic: Rijden onder invloed van Alcohol, Drugs of Medicijnen  (gelezen 52325 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #50 Gepost op: 18 maart 2005, 00:00:31
Mag je nog blij zijn als het naar het ziekenhuis is en niet naar het mortuarium...

Henk


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #51 Gepost op: 18 maart 2005, 11:47:11
Wat dacht je van een dagje provincie Utrecht  :-X

Dronken automobilist

SOEST – Tijdens de surveillance controleerden agenten, vrijdag rond 01.15 uur op de Obrechtstraat, een 32-jarige autobestuurder uit Soest. De man blies een A, waarop hij werd meegenomen voor een ademanalyse in het politiebureau. De uitslag, 430 ug/l, was goed voor een boete en een tijdelijk rijverbod.

Bestuurder onder invloed

AMERSFOORT - In de nacht van woensdag 16 op donderdag 17 maart heeft de politie een man aangehouden voor het rijden onder invloed.

 

Omstreeks 00.55 uur stonden agenten in een surveillanceauto te wachten voor het rode verkeerslicht op de Hogeweg met de kruising van de Outputweg. Op het moment dat het verkeerslicht op groen sprong zagen zij vanuit de richting Hoevelaken een bestelbusje met hoge snelheid door het rode verkeerslicht rijden. De 37-jarige bestuurder uit Amersfoort kreeg een stopteken en moest een eerste blaastest afleggen. Hieruit bleek dat hij te veel had gedronken. Op het bureau wees de ademanalyse 505 ug/l uit. De bestuurder werd met een proces-verbaal en een rijverbod van vijf uur naar huis gestuurd.

Bestuurders onder invloed

UTRECHT – De politie heeft op de Lamadreef een man aangehouden voor het rijden onder invloed.

Tijdens de surveillance zagen agenten een groepje jongeren in de omgeving van de Amazonedreef staan. Een aantal had duidelijk te veel gedronken. De jongeren werden gewaarschuwd niet te gaan rijden in verband met de genuttigde alcohol. Nadat de agenten een rondje hadden gereden zagenzij dat een van de mannen toch in zijn auto was gestapt en wegreed.

Op de Lamadreef werd de 21-jarige man staande gehouden. Na een eerste blaastest bleek dat hij te veel gedronken had. Op het bureau wees de ademanalyse 765 ug/l uit.

De man kon direct zijn rijbewijs inleveren en kreeg een rijverbod van negen uur en een proces-verbaal.
 

En nu valt dit nog reuze mee  :-\ :-X :-X :-X :-X :-\


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #52 Gepost op: 18 maart 2005, 22:07:52
Nu weet ik wel dat het niet de bedoeling is om alle art. 8 feiten op te gaan sommen, maar het vorenstaande bericht valt hiermee vergeleken echt mee.....

Zaterdag 12 maart 2005
Op diverse plaatsen in de Stad Groningen heeft de politie zaterdagavond controles gehouden op rijden onder invloed. Daarbij werden 1058 voertuigen gecontroleerd. Tien bestuurders werden aangehouden omdat zij te veel hadden gedronken. Een 26-jarige automobilist uit Ten Boer scoorde daarbij het hoogst. Bij hem werd tijdens de ademanalyse 1.27 promille alcohol vastgesteld. Hij kreeg proces-verbaal en werd met na verhoor met een rijverbod van 5 uur heengezonden. Ook de negen andere alcomobilisten zijn na verhoor heengezonden.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #53 Gepost op: 18 maart 2005, 23:40:54
even off tropic

gn-5159 wat is jou verbalisantnummer eigelijk??


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #54 Gepost op: 19 maart 2005, 08:44:04
Als je nou eens wat serieus fout doet als ik erbij ben heb je m'n dienstnummer zo op een briefje!

Of ga je me helpen om het prestatiecontract te verwezenlijken?  ;D

Zal je middels PM wel inlichten.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #55 Gepost op: 19 maart 2005, 11:52:32
Nu weet ik wel dat het niet de bedoeling is om alle art. 8 feiten op te gaan sommen, maar het vorenstaande bericht valt hiermee vergeleken echt mee.....

Zaterdag 12 maart 2005
Op diverse plaatsen in de Stad Groningen heeft de politie zaterdagavond controles gehouden op rijden onder invloed. Daarbij werden 1058 voertuigen gecontroleerd. Tien bestuurders werden aangehouden omdat zij te veel hadden gedronken. Een 26-jarige automobilist uit Ten Boer scoorde daarbij het hoogst. Bij hem werd tijdens de ademanalyse 1.27 promille alcohol vastgesteld. Hij kreeg proces-verbaal en werd met na verhoor met een rijverbod van 5 uur heengezonden. Ook de negen andere alcomobilisten zijn na verhoor heengezonden.

Het kan dus blijkbaar nog beter  :-X

Veel aanhoudingen tijdens alcoholcontrole

DE BILT/ZEIST/DRIEBERGEN – Een grote verkeerscontrole had vrijdagavond veel aanhoudingen tot resultaat. In samenwerking met de wijkpolitie, werkstudenten, surveillanten, vrijwilligers en het Bureau Verkeer Onder Controle, werden totaal 1.167 bestuurders gecontroleerd op alcoholgebruik. Controles vonden plaats in de gemeenten De Bilt, Zeist en Driebergen. Naar aanleiding van de blaastesten werden 20 bestuurders aangehouden. Uit de daarop volgende ademanalyse in het politiebureau bleek dat 15 bestuurders teveel alcohol hadden genuttigd. De hoogste score was 615 ug/l, waar 235 ug/l maximaal is toegestaan. Een bestuurder werd voor de vierde keer binnen vijf jaar aangehouden. Het rijbewijs werd daarom ingevorderd.


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #56 Gepost op: 25 maart 2005, 18:45:40

Ehhhh.....ja dus........gisteravond hadden we er weer een,  :-X


foto: www.gpmvdb.nl

Ik ben blij dat hij/zij het fatsoen gehad heeft om een boom als slachtoffer uitr te zoeken.  >:(


Gast48368

  • Gast
Reactie #57 Gepost op: 26 maart 2005, 13:48:55
Ik ben blij dat hij/zij het fatsoen gehad heeft om een boom als slachtoffer uitr te zoeken.  >:(

Nou, het trieste met drank is, dat ze niets zelf uitzoeken, maar dat de drank dat voor ze "doet" :-\


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #58 Gepost op: 2 april 2005, 01:21:38
Met drank op achter het stuur vind ik heel wat anders dan te hard rijden. Ook al rij je met drank op langzaam, je blijft een gevaar voor jezelf en anderen. Ik werd gisteren nog geflitst toen ik weesp uitreed: 56 km op de GPS. Ik had nou niet het idee dat ik gevaarlijk bezig was op die weg waar je tot voor kort 80 mocht. Toch geef ik het toe, ik reed te hard. ( Of te langzaam, ik mocht voor hetzelfde geld nog ruim 10 km harder).

Henk


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #59 Gepost op: 2 april 2005, 10:44:54
Met drank op achter het stuur vind ik heel wat anders dan te hard rijden. Ook al rij je met drank op langzaam, je blijft een gevaar voor jezelf en anderen. Ik werd gisteren nog geflitst toen ik weesp uitreed: 56 km op de GPS. Ik had nou niet het idee dat ik gevaarlijk bezig was op die weg waar je tot voor kort 80 mocht. Toch geef ik het toe, ik reed te hard. ( Of te langzaam, ik mocht voor hetzelfde geld nog ruim 10 km harder).

Henk
foei,Henk toch   ;D