Nieuwe tankautospuit Heerhugowaard

Auteur Topic: Nieuwe tankautospuit Heerhugowaard  (gelezen 8743 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rene112

  • Gast
Gepost op: 23 december 2003, 23:25:28
Onze nieuwe tankautospuit is bijna afgeleverd in Heerhugowaard. Volgens de planning gaat het nog wel dit jaar gebeuren  :)

Hier alvast de eerste foto :



groeten,
René de Caluwé
Heerhugowaard




Bralo20

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 24 december 2003, 08:50:44
Mooie wagen!!!!!!!

Zijn de kenmerken van het voertuig bekend?

(over de striping zwijgen we maar wijselijk  ;D)


Mvg,


Tetu

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 24 december 2003, 09:02:29
Ik ben zeer nauw betrokken geweest bij de aanschaf van deze auto en de kenmerken zijn zeker bekend. Het is een MAN (15.250) met HDS opbouw. Het lijkt me niet de bedoeling om het complete bestek hier te noteren. Als je wat wilt weten dan hoor ik het wel.


Thijs

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 24 december 2003, 09:30:54
Een mooi kenteken


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #4 Gepost op: 24 december 2003, 09:56:33
mooi voertuig,en ziet er mooi kompact uit ;)


jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #5 Gepost op: 24 december 2003, 10:49:32
Inderdaad een mooie wagen. Door het verkoopsucces van de combinatie MAN/HDS gaan we bijna toe naar standaard-voertuigen... Motorkracht (voorloper van HDS in Hoogeveen) was daar ook al goed in, er zijn vroeger echt honderden Magirus-Deutz verkocht met Motorkracht-opbouw.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 24 december 2003, 10:57:24
Inderdaad een mooie wagen. Door het verkoopsucces van de combinatie MAN/HDS gaan we bijna toe naar standaard-voertuigen... Motorkracht (voorloper van HDS in Hoogeveen) was daar ook al goed in, er zijn vroeger echt honderden Magirus-Deutz verkocht met Motorkracht-opbouw.
ik zou geen bezwaar hebben,als er alleen maar TASen rijden met de combinatie van MAN/HDS ;D
Ach vanaf Januari mag ik achterin stappen in een TAS van MAN/HDS bij de brandweer Zeist :P ;D ;D


jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #7 Gepost op: 24 december 2003, 11:02:01
Totaal off topic, maar ik begrijp dat je pooler wordt/bent bij de brandweer Zeist in het nieuwe kazerneringsmodel?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #8 Gepost op: 24 december 2003, 11:05:42
Totaal off topic, maar ik begrijp dat je pooler wordt/bent bij de brandweer Zeist in het nieuwe kazerneringsmodel?
ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd,om het hier bij het onderwerp te kunnen houden ;)


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #9 Gepost op: 24 december 2003, 11:39:04
ik zou geen bezwaar hebben,als er alleen maar TASen rijden met de combinatie van MAN/HDS ;D

Ik wel.

Gr
Erik