Nieuwe tankautospuit Heerhugowaard

Auteur Topic: Nieuwe tankautospuit Heerhugowaard  (gelezen 8744 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #10 Gepost op: 24 december 2003, 11:48:14
Daar sluit ik me ook bij aan. Ik heb niet zoveel problemen met een uniforme striping op de voertuigen, maar een beetje variatie en diversiteit in het chassis en opbouwer mag van mij wel! (alweer off topic?)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 24 december 2003, 11:53:51
iedereen heeft een eigen persoonlijke voorkeur voor opbouw en merk van voertuig,ik mag MAN/HDS graag zien.Maar wij hebben zelf 2x mercedes staan met 1x Ziegler opbouw en de ander heeft een rosenbouwer opbouw,maar er kan niet aan worden voorbij gegaan dat MAN en HDS de laatste tijd erg goede zaken aan het doen zijn ;)


jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #12 Gepost op: 24 december 2003, 11:59:05
Klopt... Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom HDS juist voor MAN heeft gekozen. Want 8 van de 10 voertuigen die HDS aflevert zijn op een MAN-chassis gebouwd.

Misschien heeft het allemaal wel te maken met standarisatie en snelle levertijden (kostenplaatje). Door gebruik te maken van -veelal- hetzelfde type chassis wordt de bouw natuurlijk bevordert. En door slimme systemen in de opbouw toe te passen kan elke klant zijn eigen wensen doorvoeren.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #13 Gepost op: 24 december 2003, 12:00:39
Kanonne, mooie bak man


firemanr

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 24 december 2003, 15:53:34
Ik wel.

Gr
Erik
Hier idem, Erik.... ;)
Maar desalniettemin: het is een mooie auto. ;D


Nick

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 27 december 2003, 19:45:40
Het is zeker een mooi voertuig!


Smoke

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
Reactie #16 Gepost op: 27 december 2003, 19:58:33
Dat vind ik nou ook, ik heb met die van ons in Zeist mogen rijden, in een woord TOPPIE, net een bus, zo soepel dat alles loopt.

Op naar de 3e MAN  ;)

Glenn (Smoke)
BRANDWEERMAN/VROUW WORD JE NIET, DAT BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 234
Reactie #17 Gepost op: 28 december 2003, 11:08:59
Zeg Glenn... heb je ooit in een bus gereden dan? En ik mag hopen dat die MAN van jullie iets wendbaarder is dan de gemiddelde bus! ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #18 Gepost op: 28 december 2003, 11:11:51
Zeg Glenn... heb je ooit in een bus gereden dan? En ik mag hopen dat die MAN van jullie iets wendbaarder is dan de gemiddelde bus! ;)
nou ik kan me die vergelijking van Glen wel voorstellen,de nieuwe MAN is geleverd door MAN trucking en BUS ;)


Willem58

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 129
Reactie #19 Gepost op: 28 december 2003, 11:29:35
Alle moderne vrachtwagens rijden top, probleem is dat een gemiddeld voertuig "bejaard"is als het vervangen wordt, je zit dus met 12-18 jaar technischegeneratiekloof, nieuw woord, en dan rijdt alles super, ik heb gehoord dat sommige opbouwers de opbouw in polen laten bouwen, om maar "mee "te kunnen met de prijs, is dat zo??
Vrachtauto fabrikanten "stunten"ook met de prijzen, om maar te verkopen, zie het maar als reclame.
Maar het is een mooi voertuig, en ieder korps zijn eigen voertuig&opbouw vindt ik toch het mooist
Groeten, Willem