Zwaailampen/sirene op deze voertuigen.

Auteur Topic: Zwaailampen/sirene op deze voertuigen.  (gelezen 29729 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #50 Gepost op: 4 december 2004, 20:19:35
beste EHBO'r ik ben het volledig met je eens, zeker het voorval wat jij schetst, bij ons in de polder is het al meer dan eens gebeurd dat een soort gelijk figuur later is terug gevonden, met z'n zotte kop voorover in de sloot, ''een ongeluk wordt gevreesd'' is de mededeling dan, mischien ook niet goed, maar een dergelijk iemand die steeds in herhaling valt, kunnen we niet meer gebruiken, ouders en familie die door toedoen van deze figuren op deze manier hun dierbare kwijt raken, zijn voor het leven ontroostbaar. Bij ons op het ''platte land'' kennen we vaak wel minstens een geval in de direkte familie of vrienden kring, erg triest.(schijnt op het platteland vaker voor te komen dan in de steden)

in dergelijke gevallen ben ook ik blij met een kapstok artikel.

overigens heb ik dit jaar op de mobilofoon al zeker twee keer een live achtervolging gehoord waar het dus danig afliep met de bestuurder van de vlucht auto dat bij de afhandeling gevraagd werd om ''de zwarte wagen''., en dan hebben we vaak geen medelijden meer, hooguit met de ouders, die kunnen er ook lang niet altijd wat aan doen.
Nemo me impune lacessit


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #51 Gepost op: 9 december 2004, 15:03:29
dit mag ook niet volgens mij

[verwijderd door de admin ivm opschoning bestanden ouder dan één maand]
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #52 Gepost op: 9 december 2004, 15:26:56
lijkt mij niet  ;)


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #53 Gepost op: 17 december 2004, 02:06:15
Foto bij de foute tread  ???


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #54 Gepost op: 17 december 2004, 16:06:06
Foto bij de foute tread  ???
.


waarom?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
  • veiligheid boven alles
Reactie #55 Gepost op: 17 december 2004, 16:45:15
Jerommeke kijk eens onder de kop foute dierenambulance staat dezelfde foto dus andere discussie.    ;D
Vergeet niet te leven, meer is er niet.  Het leven is mooi, je moet het wel willen zien.


mus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
  • veiligheid boven alles
Reactie #56 Gepost op: 17 december 2004, 16:46:10
Jerommeke kijk eens onder de kop dierenambulance schuldig staat dezelfde foto dus andere discussie.    ;D
Vergeet niet te leven, meer is er niet.  Het leven is mooi, je moet het wel willen zien.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #57 Gepost op: 17 december 2004, 23:08:24
Jerommeke kijk eens onder de kop dierenambulance schuldig staat dezelfde foto dus andere discussie.    ;D

daar staat die niet gepost hor
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


112Owolde

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 16 januari 2005, 23:35:30
heeft er misschien iemand een foto of filmpje van die speciale sleepwagens met blauw licht en of twee toon??

Hieronder een foto van 1 van de wagens die de berger voor ons gebied heeft.
Hij heeft aan de zijkant van de lichtbak 2 blauwe flitsers. Ik heb 1 keer gezien dat hij er gebruik van maakte dat was tijdens het aanrijden naar een ongeval waarbij er een auto in de vaart lag met persoon er nog in en de brandweer de auto niet naar de kant kon krijgen met de lier. Toen kwam hij aanrijden met de blauwe flitsers aan.
Deze berger verleend overigens ook assistentie aan de brandweer als er duikers nodig zijn.

Hieronder eerst 2 foto's van de wagen en 1 van de lichtbak. Vervolgens nog 1 foto van het aanpikken van de auto die in de vaart lag.





Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #59 Gepost op: 17 januari 2005, 13:01:15
gebruikt dit voertuig dan ook twee toon of iets>?
erg mooi voertuig
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !