Dienstwapen dragen buiten diensttijd?

Auteur Topic: Dienstwapen dragen buiten diensttijd?  (gelezen 8359 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #10 Gepost op: 17 december 2008, 18:21:01
Aah zo, ik begrijp het.
Nee maar in bijvoorbeeld Amerika gebeurt het wel eens dat agenten in hun vrije tijd een overvaller aanhouden met hun wapen.
Daarom vroeg ik het. Maar Amerika is ook een slecht voorbeeld als je met Nederland gaat vergelijken.

mvg,
Chris


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #11 Gepost op: 17 december 2008, 19:08:35
Aah zo, ik begrijp het.
Nee maar in bijvoorbeeld Amerika gebeurt het wel eens dat agenten in hun vrije tijd een overvaller aanhouden met hun wapen.
Daarom vroeg ik het. Maar Amerika is ook een slecht voorbeeld als je met Nederland gaat vergelijken.

mvg,
Chris

In Amerika rammen ze ook auto´s van de weg af .... En hebben ze een hele andere (wapen)wetgeving als hier. Dus dat is inderdaad geen vergelijk.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


grizz

  • Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,000
  • Niets is onmogelijk
Reactie #12 Gepost op: 17 december 2008, 19:09:50
toch zijn die spikestrips voor hier in nederland ook een machtige oplossing om voertuig rustig tot stilstand te dwingen bij bijv. achtervolgingen......
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....


mfrankena

  • MoWIS IM+
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
  • MoWis
    • Familie site
Reactie #13 Gepost op: 17 december 2008, 20:09:12
In Amerika rammen ze ook auto´s van de weg af .... En hebben ze een hele andere (wapen)wetgeving als hier. Dus dat is inderdaad geen vergelijk.

Nou niet alleen in amerika hoor...  ;)
Groeten, Martin.  MOtor WegInSpecteur (IM+) -- Rijkswaterstaat -- VWM Randstad  LET OP: Ik verkondig alleen mijn EIGEN mening, NIET die van mijn werkg