Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 768349 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #1140 Gepost op: 1 november 2012, 21:51:32
Is dit toevallig ook een nieuwe 'jas' voor de politiebikers? Had dit type 'jas' nog nooit eerder gezien.
Foto heb is gister gemaakt bij een voetbalwedstrijd.



Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1141 Gepost op: 1 november 2012, 22:19:55
De bike-kleding wordt volgens mij niet geleverd door vtsPN of wordt daar nauwelijks afgenomen... Het merendeel kopen de korpsen rechtstreeks bij Co van Beek (Politiefiets.nl).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Canonfreak

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,049
Reactie #1142 Gepost op: 1 november 2012, 22:53:38
De bike-kleding wordt volgens mij niet geleverd door vtsPN of wordt daar nauwelijks afgenomen... Het merendeel kopen de korpsen rechtstreeks bij Co van Beek (Politiefiets.nl).
Bedankt voor je antwoord, helder! Vind het overigens goed opvallen zo in het donker, je ziet ze al van een verre afstand aankomen. Vandaag zag ik de bikers echter weer met het 'reguliere' uniform; het blauwe.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1143 Gepost op: 1 november 2012, 23:09:13
Mooie jas. Perfect voor openbare orde diensten en evenementen. Helaas mag ik het doen met de nieuwe outfit, die er naar mijn idee niet uitziet.  :-\


Reddertje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #1144 Gepost op: 2 november 2012, 09:36:44
Los van het feit dat het misschien niet de keus is van sommige collega's of het er mooi uit ziet. Is een van jullie wel eens met snelheid gevallen met een "fantastische" Co. van Beek bikebroek?
Ik kan je zeggen houden zo een schaafwond waar ik er regelmatig wat van heb zijn meestal zo weer weg. Ik voorzie reacties als, kan je wel fietsen dan. Ja geloof me ik kan echt fietsen alleen fiets ik iets meer en harder en buiten de paden privé en werk ;D Laats met een redelijke snelheid een aanhouding gedaan met de bike. Ga te samen met de VE naar de grond een schaafwond met ingebrand plastic was het gevolg.

Maar nu hoorde ik dat het samenstellen van het nieuwe bikepakket niet snel gaat. Dat komt door de bemoeienis van vele bikers. Hoe zou dat nou toch komen?

Iemand ervaringen met schaaf/brandwonden door de broeken?


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #1145 Gepost op: 2 november 2012, 10:23:21
de neuwe wapenstok is ook bekent en het nieuwe dienstwapen ook
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #1146 Gepost op: 2 november 2012, 10:37:05
de neuwe wapenstok
Uitschuifbaar? Wanneer kunnen we hem verwachten?
Hobby Bobby eenheid Den Haag


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #1147 Gepost op: 2 november 2012, 10:51:39
de neuwe wapenstok is ook bekent en het nieuwe dienstwapen ook

Het nieuwe dienstpistool zal inmiddels wel bij iedereen bekend zijn. Maar de wapenstok? Heb je nog iets meer info of kan ik het vinden op de website van vtsPN?


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1148 Gepost op: 2 november 2012, 10:53:26
Op het dienstwapen kan nog bezwaar aangetekend worden door de andere partijen toch?
Wapenstok heb ik nog niks van gelezen...


HAVP

  • Blauw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 568
Reactie #1149 Gepost op: 2 november 2012, 10:53:56
Is dit toevallig ook een nieuwe 'jas' voor de politiebikers? Had dit type 'jas' nog nooit eerder gezien.
Foto heb is gister gemaakt bij een voetbalwedstrijd.



Heb het jack laatst ook in Friesland gezien. Best kans dat het iets nieuws omdat men voor het basisuniform ook aan een geel bovenstuk denkt.

Kreeg de indruk dat het een regenjack was overigens.