Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie

Auteur Topic: Kleding en schoeisel van de Nederlandse Politie  (gelezen 770265 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1350 Gepost op: 18 januari 2013, 17:33:13
Haha die had ik verwacht! Draag hem meestal in de late/ nachtdiensten, geen "goud" meer op dienst;)!
Ben inmiddels niet meer de enige;) MTV met dit weer is wel erg koud;)
Maar gele jassen? Nieuwsgierig .. Foto?
Ja dan moeten jullie eens plekken voor de MTV opzoeken die een beetje beschut zijn  098uo. 's zomers sta je dood te gaan van de hitte, en 's winters lekker te kou kleumen bij jullie. Gelukkig is het nog een beetje te doen in die kantoortruck van jullie  0098.

En die gele jassen hebben jullie toch niet? Of zit jij weer op een speciale sectie Cabo?
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


R.3144

  • Onderofficier KMar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #1351 Gepost op: 18 januari 2013, 18:08:43
Je blijft militair zeggen ze dan he  O0
Iets met kou, emoties en uitschakelen, zucht haha


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #1352 Gepost op: 18 januari 2013, 18:36:42
Kun je voor 75 euro niet beter zelf die emblemen, knopen en borstzakje erop zetten? Vast wel iemand die een handige oma heeft 998765
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1353 Gepost op: 18 januari 2013, 22:35:05
Kun je voor 75 euro niet beter zelf die emblemen, knopen en borstzakje erop zetten? Vast wel iemand die een handige oma heeft 998765

Hahaha, liever 10 euro extra dan dat oma er een zooitje van maakt! ^-^


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1354 Gepost op: 22 januari 2013, 07:39:49
iemand een idee hoe ik aan de gouden epauletten (gouden knoopjes) kom van de politie voor op de schouder? Ik ga de commando trui denk ik toch bestellen via de leverancier


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1355 Gepost op: 22 januari 2013, 07:56:40
iemand een idee hoe ik aan de gouden epauletten (gouden knoopjes) kom van de politie voor op de schouder? Ik ga de commando trui denk ik toch bestellen via de leverancier

Vraag het eens na bij materiële zaken, als jullie die hebben of een inleverpunt waar collega's hun kleding in moeten leveren als ze de dienst verlaten.


knarf1990

  • Team Verkeer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 180
Reactie #1356 Gepost op: 22 januari 2013, 09:58:57
Trek ze gewoon van een oud overhemd af!
--Niets is wat het lijkt--


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
Reactie #1357 Gepost op: 22 januari 2013, 15:14:37
En die gele jassen hebben jullie toch niet? Of zit jij weer op een speciale sectie Cabo?

Nope, die waren aangevraagd voor de horeca.
De VOA heeft gele jassen en in Arnhem loopt de KMar in de horeca met gele jassen voorzien van KMar logo's (deze zijn geschonken door de politie). In Groningen hebben ze deze gehad, maar die mochten later niet meer. En bij ons is inmiddels ook een afwijzing geweest, omdat het niet zou voor komen in onze kleding voorschriften en omdat er nieuwe kleding op komst is?

Over die nieuwe kleding die op komst is weet ik verder niets, behalve dat er nu korte jassen worden uitgeleverd aan de ME/BE leden. Deze zouden volgens mij op den duur ook voor de dienstploeg komen.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #1358 Gepost op: 22 januari 2013, 15:16:54
Je bent gek om zelf voor zoveel geld een trui te bestellen, er komt een nieuw uniform aan! Bovendien loop je ook nog eens kans op discussies over het niet verstrekte tenue.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #1359 Gepost op: 22 januari 2013, 18:54:12
Je bent gek om zelf voor zoveel geld een trui te bestellen, er komt een nieuw uniform aan! Bovendien loop je ook nog eens kans op discussies over het niet verstrekte tenue.

Daar heb je absoluut een punt!